נתניהו או הרצוג?

דרעי: "אתמוך רק במי שידאג לעניים והשקופים"

בנימין נתניהו או יצחק הרצוג? יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס בסיור בדרום הארץ לשאלה במי יתמוך להרכבת ממשלה: "אתמוך במי שידאג לעניים והשקופים וייענה לדרישות ש"ס" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ויצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי סייר הבוקר (שני) בדרום הארץ והתייחס לממשלה שתקום לאחר הבחירות ובמי יתמוך לתפקיד ראש הממשלה: "נתניהו או הרצוג? אתמוך רק במי שידאג לעניים והשקופים וייענה לדרישות של ש"ס להעלאת שכר המינימום ולמע"מ אפס על מוצרי יסוד"

דרעי פתח את סיורו בבית החולים סורוקה ואמר כי "תושבי הפריפריה חיים פחות שנים מתושבי המרכז, סובלים יותר יותר במהלך השנים הללו ונהנים מפחות שירותים רפואיים לעומת מדינת המרכז".

אל הסיור התלוו חברי הכנסת יעקב מרגי, יצחק כהן ויצחק ועקנין.

דרעי שיבח את כהן ואמר: "איציק כהן השיג כסגן שר האוצר לשעבר עשרות מיליוני שקלים בהסכם הרופאים הקודם להבאת רופאים טובים לבתי החולים בפריפריה, אולם עדיין חסרים פה רופאים ומיטות".

"כולם דיברו אתמול על העומס במסדרונות בבתי החולים אבל פה בפריפריה יש יותר עומס, יותר חולים ופחות שירותים טובים ממדינת המרכז וגם בסוף חיים פחות טובים", הוסיף דרעי.

במהלך ביקור במפעל בשדרות אמר יו"ר ש"ס: "כולם מייצגים את מעמד הביניים והקבוצות החזקות אבל אנחנו נייצג את השקופים ונדאג לאינטרסים שלהם ורק שלהם. בלי מע"מ אפס על מוצרי יסוד ושלושים שקל מינימום לשעה לא נהיה בשום ממשלה. נתניהו או הרצוג, מי שידאג לעניים, ייענה לדרישות שלנו ולא יראה אותם כשקופים יזכה לתמיכה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר