איראן מאשרת: גנרל בכיר נהרג בתקיפה בסוריה

משמרות המהפכה של איראן אישרו כי הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי חוסל בתקיפה בסוריה המיוחסת לישראל. איראן מאיימת: "חיזבאללה יגיב בכוח, בזמן ובמקום המתאימים" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי (צילום: ynet)

הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי מאיראן נהרג אתמול (ראשון) בתקיפה בקוניטרה הסורית המיוחסת לפי פרסומים זרים לישראל, כך אישרו בצהריים משמרות המהפכה של איראן.

מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמחאני, התייחס למותו של הגנרל האיראני ואמר כי "הניסיון הוכיח שחיזבאללה מגיב בכוח ובנחישות בזמן ובמקום המתאימים בתגובה לפעולות הטרור שמבצעת הישות הציונית".

חבר הלשכה המדינית של חיזבאללה, מחמוד קמאטי, אמר כי "ישראל ביצעה תוקפנות כבירה. אנחנו לא נשתוק לנוכח כך".

במקביל, בסוכנות הידיעות הצרפתית ציטטו מקור המקורב לחיזבאללה שטוען כי בתקיפה נהרגו שישה אנשי צבא איראניים ושישה פעילי חיזבאללה. בכך עומד מניין ההרוגים על 12.

אתמול מסרו בחיזבאללה כי בתקיפה נהרגו ג'יהאד מורנייה בן 25, מוחמד עיסא בן 43, עבאס איבראהים חיג'אזי בן 36, מוחמד עלי חסן אבו אל-חסן בן 30, ראזי עלי דאווי בן 27 ועלי חסן איבראהים בן 22.

ישנו אדם אחד שטרם ברור מה שמו והאם נהרג בתקיפה. המדובר בשני שמות - אבו עלי טבטבאי או אבו אלי טבטאאי. הראשון הוא גנרל איראני המפקד על כוחות חיזבאללה וכוחות משמרות המהפכה בסוריה. השני הוא בכיר חיזבאללה המשמש כמפקד יחידת התצפיות של החיזבאללה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר