מפתחים מחצי האי קרים הושעו מחנות האפליקציות של אפל

בעקבות הסנקציות שהטילה ארצות הברית על רוסיה וחצי האי קרים, קיבלו מפתחי אפל מהאי הודעה כי חברותם במועדון המפחים של החברה מושעית וכי מעתה לא יוכלו להעלות אפליקציות לחנות ה-AppStore, כמו כן המפתחים נדרשים להשמיד את מערכות הפיתוח של אפל (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי הרובל - גם תורן של האפליקציות הגיע: לאחר שהסנקציות נכנסו לתוקפן ברוסיה ובחצי האי קרים שסופחה בשנה שעברה לרוסיה במשאל עם בו מסרב העולם המערבי להכיר, כעת מגיע גם תורם של מפתחי אפל שמפתחים אפליקציות למערכות ההפעלה השונות של החברה, ומעתה לא יוכלו להעלות את תוצרתם למכירה בחנויות האפליקציות של אפל, ובראשן AppStore.

על פי דיווחים המגיעים ממפתחי אפל בחצי האי קרים, החברים הנמנים על תכנית "מפתחי אפל" דרכה מתאפשרת פיתוח והעלאת אפליקציות ותכנים לחנויות האפליקציות השונות של החברה, החלו לקבל אמש (ראשון) הודעות מחברת אפל שמתריעות על השעיית החברות בתכנית.

בהודעה שהתקבלה נכתב כי בעקבות הסנקציות שהוטלו על חצי האי קרים על ידי ממשלת ארצות הברית והנציבות האירופאית ועל פי הסכם המשתמש עליו חתום המפתח, חברת אפל מודיעה על ביטול ההסכם הרשום באופן מיידי. זאת בעקבות העובדה כי חברת אפל רשאית לסיים את ההסכם ולבטל את הסטטוס כמפתח רשום באופן מיידי וללא צורך בהודעה מוקדמת.

עוד נכתב בהודעה, כי כל מידע וחומר שהגיע למפתח מתוקף היותו מפתח רשום (מפתחים רשומים זכאים לגרסאות בטא לתכנות אפל, כמו גם לערכת פיתוח תוכנה ח. א.) חייב להיות מושמד באופן מיידי כמתחייב בתנאי המשתמש עליו חותמים המתפתחים.

זו איננה המכה היחידה שסופגים הרוסים מידי אפל, כזכור, לפני שבועות ספורים הודיעה אפל כי היא מפסיקה את המכירות ברוסיה עד להודעה החדשה, זאת לאחר נפילה דרסטית ומתמשכת בערכו של המטבע המקומי - הרובל, שהפך את המכירות לבלתי אפשריות בעקבות הצורך בעדכון תמידי של המחירים לפי המטבע המקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר