אישור רשמי ראשון: כוח קרקעי-מערבי לוחם נגד דאעש

משרד ההגנה הקנדי הודיע בצורה רשמית כי כוחות קרקעיים של קנדה ניהלו קרב מול לוחמי דאעש במערב עיראק. זהן אישור רשמי הראשון לכך שגם כוחות קרקעיים פועלים באזור (עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לוחמי דאעש (צילום מסך)

משרד ההגנה הקנדי הודיע היום (שני) כי כוחות קנדה ניהלו קרבות קרקע מול לוחמי ארגון המדינה האיסלאמית - דאעש. עד עתה, לא דווח באופן רשמי על כוחות מערביים קרקעיים שמשתתפים בלחימה נגד דאעש, וזו התרכזה במתקפות מהאוויר נגד מעוזי הארגון.

בסוף השנה הלועזית שעברה דיווחו עדי ראיה כי כוחות אמריקניים לחמו בחמושים של הארגון במערב עיראק, אולם לדיווח לא נתקבל עד עתה אישור רשמי, כך שההודעה הקנדית היא אישור רשמי לפעילות קרקעית נגד הארגון.

תת-אלוף מייקל רולו מצבא קנדה מסר לסוכנויות הידיעות כי "הכוחות שלי השלימו תכנון תרגיל ביחד עם מנהיגים בכירים עיראקים כמה קילומטרים מקווי החזית. כשהם נעו קדימה לאשר את התוכנית בקווי החזית ולהמחיש את מה שראו על המפה, הם נקלעו מיד לאש מרגמות ומקלעים".

ביום חמישי הקרוב צפוי להגיע מזכיר המדינה האמריקנית ג'ון קרי ללונדון בכדי להובילך ישיבה של חברי הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש. 20 שרי חוץ ממדינות שונות בעולם צפויים להשתתף גם הם בישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר