ישי במפגש עם "חרדים עובדים":

"בשביל מה הייתי צריך את זה? הילדים שלי ישבו ובכו"

חבר הכנסת אלי ישי פגש בבני ברק "חרדים עובדים", וסיפר על הקשיים שלו לאחר פרישתו מש"ס: "כל יום אני שואל את עצמי בשביל מה אני צריך את זה. הילדים שלי ישבו ובכו. עבורם היה עדיף שהייתי לוקח פסק זמן". ניסה לשכנע את הקהל: "כל חיי הייתי חרדי עובד, מכיר את המצוקות שלכם באופן אישי" • תיעוד (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Edi Israel/Flash90, וידאו: ישראל כהן, כיכר השבת)

על רקע הסקרים האחרונים שלא מעניקים לו מספיק מנדטים בכדי להיכנס לכנסת הבאה, נפגש הערב (שני) יו"ר מפלגת "יחד - העם איתנו" ח"כ אלי ישי בבני ברק עם "חרדים עובדים", בניסיון לגייס את תמיכתם לתנועתו.

בפגישה חשף ישי ממה שעובר עליו בתקופה האחרונה, עם הפרישה ממפלגת ש"ס בה כיהן כיו"ר במשך למעלה מעשור, וצאתו לדרך עצמאית: "אני אומר לעצמי, בשביל מה הייתי צריך את זה?. אני שואל את עצמי את זה כל יום" סיפר ישי. "ברוך ה' אני מסודר והייתי יכול לעשות כמו הרבה פוליטיקאים אחרים ולקחת פסק זמן".

"לאשתי, הילדים והמשפחה זה ממש לא קל. הילדים מודעים להכל והם ישבו ובכו, אבל הם חדורי אמונה שהדרך הזאת היא הדרך הנכונה לעם ישראל" אמר. "אני מבין שקשה להאמין לפוליטיקאי שאומר כאלה דברים, אבל זו האמת".

בניסיון לגייס את תמיכתם, סיפר ישי ל"חרדים העובדים" כי גם הוא עשה צבא ועבד במספר עבודות לפני שהחל את דרכו הציבורית. "אני מכיר את המצוקות שלכם באופן אישי" אמר.

הוא הוסיף וסיפר לנוכחים כיצד מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל נזף באדם שלא יצא לעבוד ולא למד, והזכיר את העובדה כי הוא היה הח"כ החרדי היחיד לדבריו שגינה את קמפיין הרדיפה כנגד החרדים המתגייסים.

בפגישה ביקש אחד המשתתפים מישי להצהיר כי מפלגתו לא תתן יד להחזרת שטחים, ישי נענה והבטיח זאת לתשואות המשתתפים.

ח"כ יוני שטבון, מספר 2 במפלגת "יחד", השווה בין האומץ לו נדרש בקרב בינת ג'ביל בלבנון לבין האומץ להצביע נגד חוק הגיוס כאשר היה בסיעת "הבית היהודי" והיציאה לדרך חדשה לצד ישי.

קראו גם:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר