ציפי חוטובלי לנתניהו: תשריין את אבי דיכטר

לאחר שגברה על אבי דיכטר בפריימריז, בעקבות עתירה שהגישה, פונה ציפי חוטובלי לראש הממשלה בנימין נתניהו וקוראת לו לשריין את אבי דיכטר: "איש עתיר זכויות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ציפי חוטובלי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

הקרב בליכוד: ח"כ ציפי חוטובלי פונה הבוקר (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לשריין מקום עבור אבי דיכטר, אותו היא ניצחה בקרב על המקומות בפריימריז, לאחר שעתירתה התקבלה.

בראיון לרשת ב' אמרה חוטובלי: "הייתי קוראת לראש הממשלה לשריין את אבי דיכטר. בסך הכל מדובר באיש עתיר זכויות. מפלגת הליכוד צריכה להתעסק אך ורק בקמפיין הבחירות שלה. יש לנו כאן מערכה פוליטית חשובה לנצח. בפעם הראשונה מזה שנים רבות הפעם ברור כי המאבק הוא בין הליכוד למפלגת העבודה".

בדף הפייסבוק שלה כתבה הבוקר חוטובלי: "עברו עלינו שבועיים עם הרבה מתח ודרמה סביב הערעור ותודה לכל מי שהאמין שבסוף האמת תנצח. ועכשיו לעיקר. אל תתנו לתרדמת הרחוב לתעתע. יש כאן קרב אמיתי בין ימין לשמאל, חייבים לנצח, חייבים ליכוד חזק וגדול שיוביל את המדינה גם אחרי ה-17 במרץ".

כזכור, בתוצאות הפריימריז ניצח ח"כ לשעבר אבי דיכטר, והוצב במקום ה-20 וחוטובלי שובצה במקום ה-26, שנחשב למקום לא ריאלי, אך לאחר ערעורה של חוטובלי על תוצאות הבחירות הודיעה ועדת הבחירות של הליכוד כי ערעורה של חוטובלי התקבל וכי היא גברה על דיכטר והצובה במקומו במקום ה-20 בעוד דיכטר נדחק אחורה.

יצוין כי דיכטר פנה לבית הדין העליון של הליכוד בבקשה לעיין במסמכים של קלפיות בבחירות הפנימיות שיש בהן חשש לאי-סדרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר