ראש עיריית חולון מוטי ששון, הוא הבכיר שנחקר באזהרה

לאחר שפורסם כי ראש עיר מהמרכז נחקר באזהרה, היום הותר לפרסום כי מדובר במוטי ששון ראש העיר חולון שנחקר בחשד לעבירות חמורות. ששון מכחיש את המיוחס לו (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוטי ששון (צילום: משה שי, פלאש 90)

הותר לפרסום כי ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הוא ראש העיר שנחקר במשטרה בחשד לעברות חמורים.

ראש העיר הגיע למשרדי היחידה החוקרת להב 433 בלוד, שם נחקר במשך שש שעות ושוחרר לביתו. במהלך החקירה התברר לראש העיר כי הוא חשוד לא רק בעבירות חמורים כלפי עובדת אלא בעובדת נוספת שהתלוננה נגדו בתקופה האחרונה.

החוקרים הודיעו לשושן כי הוא מוזמן לחקירה באזהרה על פרשת תקיפה מלפני שלוש שנים, אלא שאז כאמור נחשפה בפניו תלונה נוספת. ראש העיר הכחיש את הטענות שהועלו נגדו.

החקירה החלה לאחר שמקורב לאחת הנשים הגיש תלונה במשטרה על כך שהיא הוטרדה על ידי ראש העיר. התלונה הועברה ליחדת להב 433 שם החלו בבדיקה מעמיקה גם לגבי עובדות נוספת ובמהלך הבדיקה התברר כי כאמור עוד נשים הוטרדו לכאורה.

סנגורו של ראש העיר, עו"ד ששי גז, אמר כי מרשו מכחיש את המיוחס לו וכי הוא מסר את גרסתו לחוקרים ומאמין כי כעת המשטרה תיווכח כי הוא דובר אמת.

הפרקליט טען הבוקר ישנם גורמים המחפשים את ראש העיר ומשום כך החלה כל הפרשה כנגדו. עוד הוסיף הפרקליט כי "תלונה שמגיעה לתקשורת בצורה כזו מטרתה ניגוח פוליטי של גורמי אופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר