הקרב על הצוואה • ראיון בלעדי

הגר"א יוסף: "אבא לא ידע איך להתנהל? כואב הלב"

הגאון רבי אברהם יוסף מתייחס לראשונה בשיחה בלעדית ל"כיכר TV" לקרב על צוואת אביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל • "להאשים שהיה מישהו שלקח, והעלים ורוקן? אני כואב וזועק על החילול ה' שיוצא כאילו חס ושלום אבא שלנו לא ידע איך להתנהל" • עוד במבזק: איש "בני תורה" בא לנחם בכפר חב"ד • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמנונה: פלאש 90)

הקרב על הצוואה • בלעדי: הגאון רבי אברהם יוסף, רבה של חולון ובנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, מתייחס לראשנה בשיחה בלעדית ל"כיכר TV" למאבק על צוואת אביו זצוק"ל.

ביממה האחרונה הודלף לתקשורת המאבק בצוואתו של מרן הגר"ע יוסף, לאחר שאחת מבנותיו של הרב פנתה לבית המשפט בכדי לפתוח את נושא הצוואה.

שאר בני המשפחה, בתוכם הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף וחבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף כתבו לבית המשפט כי הם מבקשים שהנושא ידון אך ורק בבית דין רבני, אך האשימו במרומז את הגאון רבי משה יוסף וכתבו לבית המשפט כי ישנו חשש שחשבונות הבנק של הרב זצ"ל רוקנו לפני פטירתו.

בשיחה עם "כיכר TV" תוקף הגאון רבי אברהם יוסף את הטענה כי החשבונות רוקנו ומתייצב לצד אחיו הגר"מ יוסף ואומר כי מדובר בחילול ה'.

"החשוב ביותר כאן להדגיש", אומר הגר"א יוסף, "אבא שלנו - כל ימיו, היד שלו הייתה פתוחה, כל מיני מוסדות תורה, כל מיני תלמידי חכמים, שלא נדבר על ילדיו ועל נכדיו, קבלו ממנו שפע של כספים".

"דווקא אני, שמעולם לא בקשתי ולא קבלתי ממנו - לשום מוסד שניהלתי, שום אגורה, והתרחקתי מאוד מאוד מלקבל ממנו, מלבד המלצה, שום דבר", מעיד על עצמו הרב אברהם יוסף.

"בכל זאת", תוקף רבה של חולון, "דווקא אני, רואה וכואב וזועק לשמיים על החילול ה' הנורא, שיוצא כאילו חס ושלום, חס ושלום, אבא שלנו לא ידע איך להתנהל, לא ידע מה מתנהל אצלו".

"היד שלו הייתה פתוחה, לתת לכולם", מבהיר הגר"א יוסף, "להאשים כאילו שהיה מישהו שלקח, והעלים ורוקן? כמה כואב הלב. אם נאמר 'מכבדו בחייו' על אחת כמה וכמה מכבדו לאחר מותו".

"כמה כואב הלב, חילול השם, מה יגידו הבריות?", סיים בכאב הרב אברהם יוסף את דבריו.

עוד בכיכר TV

> האם אנחנו עומדים בפני דף חדש ביחסים בין אנשי הפלג הירושלמי לחסידי חב"ד? אחרי הכתבה האוהדת שפורסמה ב"יתד נאמן", מתברר כי גם איש מפלגת "בני תורה" הגיע לנחם בכפר-חב"ד.

> יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אומר היום כי הוא לא פוסל ישיבה משותפת בקואליציה עם החרדים, זאת בתנאי שהשוויון בנטל יישמר. מוקדם יותר היום אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי עשה סולחה עם לפיד והצהיר כי "אין לו בעיה אישית איתו".

> מפקד משמרות המהפכה של איראן מאיים לנקום את מותו של הגנרל האיראני, שחוסל - על פי פרסומים זרים - בתקיפת מטוסי חיל האוויר הישראלי בסוריה. לדבריו, התמוטטותה של ישראל מתקרבת. במקביל, שר ההגנה האיראני הגדיר את התקיפה "פעולת טרור" ואמר כי מהווה המשך לפשעים שישראל מבצעת.

> יצרנית הרכב היוקרתית מרצדס הציגה את הפתרון שלה למניעת הסחת דעת - תצוגה עלית שמשתקפת מעל מכסה המנוע כדי שהנהגים לא יאלצו אפילו להביט בלוח המחוונים. כך זה נראה

> תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה בטמפרטורות, והן יהיו גבוהות מאוד מהרגיל לעונה. מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה גם בחמישי ושישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר