מפתיע: ח"כ נסים זאב ביקר אצל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי

ח"כ נסים זאב מש"ס הגיע הבוקר במפתיע לביקור אצל מרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי. לדבריו: "הוא בירך אותי בחום אמר לי תצליח". האם הזכיר את אלי ישי? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נסים זאב אצל הגראי"ל, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

הבוקר (שלישי) הגיע במפתיע ח"כ ניסים זאב מתנועת ש"ס לתפילת שחרית בנץ החמה במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. לאחר התפילה שוחח זאב עם ראש הישיבה והתברך מפיו.

העובדה שמקומו של זאב בתנועה לא מובטח, כמו גם קרבתו הרבה לאלי ישי יצרה גל של שמועות כאילו והגיע לבקש את ברכתו של מרן הגראי"ל לצעד של פרישה לאחר שכזכור אלי ישי ביקר במעונו של מרן ראש הישיבה יומיים לפני שפרש והקים מפלגה חדשה, אולם זאב מכחיש זאת. בציניות הוא אומר ל"ככיר השבת": "ביקשתי שש"ס תהיה דבוקה אליי יותר..".

"הרב שטיינמן לא הייתי אצלו הרבה, הייתי אצלו בעבר אחרי פרשת הסמינר של "רמתי" ואז שלח אותי לחכם שלום ואמר שאגיד לו בשמו שייקח את העניין לידיים כשבעקבות כך הלכתי אליו כמובן ואמרתי לו את דעתו של הרב שטיינמן", מספר זאב.

לדברי זאב הוא לא הזכיר את אלי ישי אלא רק כשסיפר על הקמת ש"ס ציין כי ישי היה אז עוזרו. "הוא בירך אותי בחום אמר לי תצליח ותראה רק טוב", אומר ח"כ זאב.

בהמשך הגיע זאב גם למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שם סיפר על המוסדות והפעילות הרבה וביקש ברכה. לדברי מקורביו מרן הגר"ח איחל לו בלבביות שיהיה לו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר