"אנשים צרחו ובכו"

פיגוע דקירה בת"א: ארבעה בני אדם נפצעו באורח קשה

פיגוע דקירה הבוקר (רביעי) באוטובוס קו 40 שנסע בגשר מעריב, בדרך בגין בתל אביב. 13 בני אדם נפצעו מדקירות, בהם ארבעה במצב קשה והיתר קל. הפצועים פונו לבתי החולים. המחבל נמלט מהזירה ונורה על ידי צוות של יחידת נחשון של שב"ס ששהה באזור. המחבל, תושב טול כרם בן 23, נעצר (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בשבט תשע"ה | 21.01.15
זירת הפיגוע (צילומים: ynet, ירון ברנר - ynet)

פיגוע דקירה הבוקר (רביעי) באוטובוס קו 40 של חברת 'דן' שנסע בגשר מעריב, בדרך בגין בתל אביב, 11 בני אדם נפצעו, המחבל נורה ברגלו ונתפס.

במוקד ארגוני ההצלה התקבל לאחר השעה 07:30 בבוקר דיווח על מספר בני אדם שנפצעו מדקירות באוטובוס קו 40 של חברת 'דן' בדרך בגין בעיר.

צוותי הצלה גדולים נהרו למקום והחלו במפתן טיפול ראשוני לפצועים. 13 בני אדם נפצעו מדקירות בהם ארבעה במצב קשה, שלושה במצב בינוני והאחרים במצב קל.

הפצועים טופלו בזירה ופונו לבתי החולים 'איכילוב' בתל אביב ו'שיבא' בתל השומר.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום ופתחו במצוד אחר המחבל שנמלט מהזירה והמשיך לדקור אנשים ברחוב המסגר הסמוך.

זירת הפיגוע (צילומים: ynet)

צוות של יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר ששהה באזור, פתח במרדף אחר המחבל וירה ברגליו ברחוב חכמי שם. המחבל נפצע ונעצר ופונה לבית החולים וולפסון.

המחבל הוא תושב טול כרם, בן 23, ששהה בתל אביב בניגוד לחוק.

המשטרה חסמה לתנועה את כל אזור גשר מעריב. פקקי תנועה בכל מרכז תל אביב.

ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, אמר בזירה כי זהו "אירוע לאומני קשה וחמור". סאו הוסיף ואמר כי המחבל עלה לאוטובוס כ-400 מטרים לפני נקודת העצירה. "מייד עם העלייה שלו לאוטובוס החל לתקוף את נהג האוטובוס בחפץ חד, פגע בו, דקר אותו כמה פעמים ודקר גם כמה נוסעים", סיפר.

"הייתה תגובה מצוינת של נהג האוטובוס. הוא תקף אותו חזרה, הוא התנגד לתקיפה וכך הם גם היממו את המחבל התוקף", סיפר ניצב בנצי סאו.

המחבל (צילומים: ynet)

סאו שיבח את "התושייה והפעילות המצוינת של צוות ליווי עצורים של יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר. הצוות הזה היה בנסיעה אחר האוטובוס, זיהה התנהגות חריגה בדרך של האוטובוס ולכן עצר. תוך כדי שנוסעים ירדו מהאוטובוס, הצליח לאתר את המחבל ולהינעל עליו".

"אנחנו במאמץ גדול מאוד לאתר חשודים. אנחנו במאמץ לאתר אם יש לו או אם היו לו סייענים, בחקירה משותפת עם השב"כ", הוסיף סאו.

עדת ראייה במקום סיפרה ל-ynet: "נסענו במכונית אחרי האוטובוס. פתאום ראינו אנשים יורדים ממנו ורצים, צורחים ובוכים בהיסטריה. לא ידענו מה לעשות, פחדנו שיבוא גם אלינו. הגיעו מלא אמבולנסים, עכשיו פינו את כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר