דובר המשטרה: המחבל שהה מספר ימים במרכז

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברציק אומר כי המחבל היה מפגע יחיד תושב השטחים וכי הוא שהה מספר ימים במרכז לפני ביצוע הפיגוע ומסכם את האירוע (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במשטרת ישראל אומרים כי המחבל פלסטיני תושב טול כרם בן 23 שביצע הבוקר (רביעי) פיגוע דקירה בתל אביב, שהה באזור ערי המרכז כמה ימים קודם יציאתו לבצע את זממו.

בפיגוע שהתרחש באוטובוס קו 40 של חברת 'דן' בעת שנסע בדרך בגין בעיר, נפצעו 13 בני אדם בהם ארבעה במצב קשה ושלושה במצב בינוני.

דובר המשטרה לענייני דתיים, שבתי גרברציק, אמר ל"כיכר השבת": "מתחקור ראשוני מדובר במפגע יחיד תושב השטחים, שוהה בלתי חוקי כבן 20 שככל הנראה היה מספר ימים במרכז הארץ".

הדובר מתאר את השתלשלות האירוע: "סמוך לשעה 07:40 הוא עולה על אוטובוס קו 40 - אחד הארוכים של חברת "דן". סמוך לגשר "מעריב" הוא שולף ככל הנראה סכין ודוקר את נהג האוטובוס ונוסעים נוספים. נהג האוטובוס מתעשת מהר מאוד ושולף גז מדמיע ומתיז על המחבל".

"הנהג עצר את האוטובוס ופתח את הדלתות כדי שהנוסעים יוכלו להימלט", מספר דובר המשטרה. לדבריו, "למרבה המזל מאחורי האוטובוס נסע צוות של יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר. הנהג מבחין באוטובוס שהוא נוסע בזי-זג. הלוחמים מבחינים שהוא עוצר ברמזור ירוק ומבינים שמשהו כאן לא כשורה".

"הנוסעים יצאו במקביל וצעקו "פיגוע", הצוות יוצא מהרכב ומנסה לאתר את החשוד שיצא לכיוון רחוב המסגר, הם דולקים אחריו ומצליחים לאתר אותו וכך למעשה מסתיים האירוע בתל אביב". הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר