ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן לדואר ישראל: שפרו את השירות

ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, שיגר מכתב נזעם למנכ"ל חברת "דואר ישראל" בו הציג את התלונות של התושבים על תורים המשתרכים בסניפי הבנק ברחבי העיר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של ברוורמן)

ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, שיגר מכתב נזעם למנכ"ל חברת "דואר ישראל" לאחר שלטענתו התושבים מתלוננים על תורים המשתרכים בסניפי הבנק שמתאפיינים בעומס בלתי סביר.

בפתח המכתב כתב ראש העיר: "ברצוני להביע בשם תושבי העיר פתח תקווה את מחאתם על רמת השירות הניתנת להם על ידי חברת "דואר ישראל".

ראש העיר פירט באלו שכונות ישנן בעיות. "לצערי הרב, מגיעות אליי פניות רבות משכונות שונות ברחבי העיר וביניהן שכונת "כפר גנים, שכונת "הדר המושבות", שכונת "נווה גן, שכונת "מחנה יהודה", שכונת "רמת ורבר", "קריית מטלון", אשר לטענת התושבים התורים המשתרכים בסניפי הדואר השכונתיים אורכים ומתסכלים ומתאפיינים בעומס בלתי סביר".

ראש העיר הסביר כי "מחאתם של התושבים בפניות התייחסו, בין היתר, לסניפי חברת "דואר ישראל" - "פז האצטדיון", "כפר גנים" ברחוב העצמאות, סניף רמת ורבר ברחוב בורכוב ועוד".

"הנני לדרוש בשמי ובשם תושבי העיר כי תפעלו להיטיב ולשפר את השרות הניתן להם בשכונות השונות שכן מפניותיהם ופגישות עמהם ניכר כי השירות הניתן להם בשלב זה אינו סביר ואינו מניח את הדעת, וספו שיגיעו הדברים לכדי "פיצוץ" ובצדק", כתב ראש העיר לסיום.

בדף הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "למרות שעל פי הפרסומים האחרונים בתקשורת, מצבה הפיננסי של חברת דואר ישראל אינו טוב, וכפועל יוצא מכך הדבר גורם למתן שירות לקוי ללקוחות הדואר בכלל המדינה, ובעיר פתח-תקוה בפרט, פניתי באופן אישי למנכ"ל חברת דואר ישראל מר' חיים אלמוזנינו, והעליתי בפניו את דרישתי לשיפור מיידי בטיב השירות".

תגובת דואר ישראל: "סוכנות פז האצטדיון סיימה את התקשרותה עם חברת דואר ישראל. החברה פרסמה מכרז להפעלת הסוכנות שאליו לא ניגשו מועמדים. לאחרונה פורסם מכרז נוסף הנמצא בהליכי טיפול. נוכח זאת, ובאופן זמני, מופעלת הסוכנות למסירת דברי דואר על ידי עובדי דואר מבית הדואר המרכזי בפתח תקווה.

"בימים אלו נבחנות מספר דרכים לשיפור השירות לתושבי פתח תקווה ביניהן בין היתר הרחבת שטח סוכנות אם המושבות הפועלת בשכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר