אביחי רונצקי נגד משה הגר: "הצטערתי לשמוע"

אביחי רונצקי המתמודד מטעם 'הבית היהודי' לכנסת הבאה, תוקף את הצטרפתו משה הגר, ראש המכינה הקדם צבאית ביתיר, למפלגתו של אלי ישי: "הצטערתי לשמוע על כך" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביחי רונצקי (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015: ראש המכינה הקדם צבאית ביתיר, אל"מ במיל' משה הגר - לאו, הודיע הבוקר (רביעי) על הצטרפותו למפלגת "יחד - העם אתנו" בראשות ח"כ אלי ישי, אך נראה כי לא כולם בציונות הדתית מרוצים מכך שמפלגה נוספת מתחרה על קולות הציבור הדתי לאומי.

הרב אביחי רונצקי, הרב הראשי לשעבר של צה"ל וכיום מועמד מטעם "הבית היהודי" לכנסת הבאה כתב בצהריים בעמוד הפייסבוק שלו: "הצטערתי לשמוע על הצטרפותם של אנשים ורבנים מטובי בניה של ארץ ישראל למפלגה החדשה שבראשות אלי ישי".

"מן הסתם 'עוצמה לישראל' ינסו שוב את כוחם בבחירות הקרובות, וישנה שמועה שאחד מגדולי הרבנים מעודד את הקמת המפלגה הנוספת", כותב רונצקי.

"לכנוס את כלל הדבקים בתורה, דתיים וחרדים, לכלל מפלגה אחת - כנראה שזו תהיה מלאכתו של מלך המשיח, אך מדוע שלציבור הדתי לאומי יהיו כמה מפלגות?", כתב רונצקי והוסיף: "האם חברי סיעת הבית היהודי אינם תורניים ויראי שמים, כך שתורת ישראל היא מרכז חייהם ומכוחה הם דואגים לחינוך, לביטחון, להתיישבות ולשאר ענייני המדינה?".

רונצקי המשיך ותקף: "האם קשת 'הרבנים הזקנים', ראשי הישיבות הגדולות מקריית שמונה ועד הנגב שתומכים בבית היהודי אינם רואים נכוחה את המציאות הפוליטית שמחייבת תנועה גדולה ולא רסיסי מפלגות שספק אם יעברו את אחוז החסימה?".

"קורא הנני לכלל בני הציונות הדתית, הבה ונתכנס תחת קורת גג פוליטית אחת, כפי שעשו חברי מועצת תקומה ורבניהם. בירורי הסוגיות הציבוריות בריבוי גווניהן יתקיימו שם, ולא בהקמת מפלגות נוספות שיתחרו אלו באלו וכוחו הפוליטי של הציבור הדתי לאומי ילך ויקטן, דבר בעייתי ביותר מול אתגרי השעה", סיים רונצקי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר