כיכר TV

אברך הטיח בחיילים חרדים: "אתם שליחים של בן גוריון"

המאבק על הגיוס מעורר לא מעט אמוציות ועימותים בתוך המגזר החרדי, בתיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" נראה אברך חרדי מתעמת עם קבוצת חיילים ומכנה אותם "שליחיו של בן גוריון" • עוד במהדורה: סיקור נרחב של פיגוע הדקירה באוטובוס בתל אביב, ארגנטינה סוערת בשל מותו המסתורי של התובע היהודי, וגם: שליח הפיצה שהרוויח 2,500 דולר ביום (כיכר TV)

(צילום תמונה: משה בן נעים. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

תקציר המהדורה

> פלסטיני שנסע בקו ארבעים בדרך בגין בתל אביב התנפל על הנהג והנוסעים עם סכין ודקר כמה מהם. עשרים בני אדם נפצעו, ארבעה מהם באורח קשה. לוחמי יחידת נחשון שהיו באזור ירו בדוקר ועצרו אותו. קצין השב"ס שהיה באירוע תיאר את הרגעים הדרמטיים.

> בתוך כך, מסתמנים גיבורי האירוע הקשה. נהג האוטובוס, הרצל ביטון, שנאבק עם המחבל והילד ליאל סוויסה שלא נבהל וזרק את תיק בית הספר שלו על המחבל.

>סטסט, לוחם יחידת נחשון, הוא האדם שירה במחבל ברגעים הדרמטיים. מוקדם יותר דיברנו איתו.

המאבק על הגיוס מעורר לא מעט מתחים בתוך הציבור החרדי. היום מביא כתבנו צביקה גרוניך תיעוד לא נעים של עימות בין חיילים חרדים לאברך. כך זה נראה.

>ארגנטינה סוערת בעקבות מותו של התובע המיוחד אלברטו ניסמן, שחקר את הפיגוע שהתרחש בבניין הקהילה היהודית בארגנטינה לפני 21 שנה. אלפי בני אדם יצאו לרחובות בואנוס איירס, והפגינו כנגד הממשל שלטענתם מטייח את חקירת הפיגוע הגדול בתולדות המדינה.

המפגינים נשאו שלטים "כולנו ניסמן" וקראו לממשל להעמיד לדין את כל המעורבים בפיגוע הזוועה. לפני מותו, טען ניסמן כי נשיאת ארגנטינה ושר החוץ שלה טייחו את חקירת הפיגוע בתמורה לנפט איראני.

>ולסיום, לפעמים להיות במקום הנכון בזמן הנכון יכול להיות מאוד רווחי: זה הלקח שלמד שליח פיצה בריטי בשם רוב, שהביא משלוח פיצה לכנס סוכני נדל"ן. הסוכנים הפתיעו אותו כשהחליטו לתת לו טיפ בסך 2,500 דולרים כמעשה נדיבות מקרי. רוב ההמום אמר בתגובה: "אני בסך הכל הבאתי פיצה".

>מזג האויר מחר יהיה נאה ותחול ירידה קלה בטמפרטורות, אולם יוסיף לשרור מזג אוויר חמים מהרגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר