סטארט-אפ חדשני בווינה: מקווה פלוס מכון כושר

סטארטאפ חדש בווינה יהפוך את חברי הקהילה היהודית לבריאים וקדושים יותר: בתרומת נגידי הקהילה שופץ המקווה המקומי ונוסף אליו מכון כושר עם מיטב המכשירים. צפו בתיעוד (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סטארט אפ חדשני: החל ממחר (חמישי), יוכלו באי המקווה המהודר הממוקם תחת בית הכנסת אוהל משה ברחוב ללינברון גאסה בוינה בירת אוסטריה, לא רק להיטהר, אלא גם ליהנות משמירה על בריאות גופנית.

במקווה ששופץ בחודשים האחרונים בתרומת נגידי הקהילה, הוקם מכון כושר מיוחד הכולל מכשירי הליכה והתעמלות לצד ספסלי אימונים ומשקולות.

"מדובר במיזם חדשני המבקש לשלב בין שני הצרכים של אנשי הקהילה, גם הטבילה היומית המטהרת את הגוף והנשמה, לצד ההקפדה על בריאות הגוף המסייעת אף היא לעבודת הבורא ולרוממות הנפש" אמר חבר בקהילה.

במרכז המקום נמצאות בריכות הטבילה, כשלצידן מקלחות מפוארות, ובהמשך, בחדר הסמוך, נמצא חדר הכושר כאשר מרבית המבקרים במקום ישלבו החל ממחר בין השניים.

"המקווה קיים שנים רבות ומשמש את מאות אנשי השכונה" מסביר גורם בקהילה המקומית לכיכר השבת. "לאחרונה ביקשנו לערוך שיפוץ נרחב כאשר לצד זאת נוצרה דרישה מהציבור שביקש חדר כושר על טהרת הקודש".

"עד היום כולם התאמנו בחדרי כושר מעורבים כאשר בעיית הצניעות הייתה בעייה מרכזית שמנעה מרבים לעשות זאת. אחד התורמים החליט על סטארט אפ חדשני ולשלב בין השניים לתועלת אנשי העיר. העלות למנוי למקוה הינה 20€ לחודש ובמקביל לחדר כושר 29€".

המקום כאמור יהיה פתוח מ-4:30 לפנות בוקר עד 22:00 בלילה לתועלת כלל האוכלוסיה היהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר