מדוע הוסרו שלטי מפלגתו של אלי ישי במודיעין עילית?

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים עובדים של עיריית מודיעין עילית מסירים שלטי מפלגתו החדשה של ח"כ אלי ישי. העירייה: צריך לשלם אגרה כחוק. הזכיין: נגיש תביעה (חרדים, וידאו)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עיריית מודיעין עילית נגד אלי ישי? בתיעוד וידאו שהגיע לידי "כיכר השבת", נראים עובדים של עיריית מודיעין עילית כשהם מסירים שלטי חוצות של מפלגתו החדשה של ח"כ אלי ישי שנתלו ברחובות העיר. לטענת עדי ראיה, העובדים התמקדו דווקא במודעות של ישי, ומודעות אחרות לא הוסרו.

מעיריית מודיעין עילית נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מודעות הפרסום מתפרסמות באמצעות קבלן, לאחר תשלום אגרות כחוק, על מנת לפרסמן לציבור".

"לאור זאת הוסרו פרסומים שונים שנתלו על גבן וכיסו אותן. כל המעוניין לפרסם יכול לשלם אגרות כחוק לזכיין ויקבל את מלוא השירות".

מלשכתו של ח"כ ישי נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מדובר בחברה חיצונית ששגתה. אנחנו רואים את זה בחומרה ואנחנו נדרוש מהם לפעול באופן מלא על פי חוק. אנחנו נפעל לתקן את זה באפן מיידי".

הזכיין מרדכי מזרחי מ"כלל גלגלי פרסום" אמר ל"כיכר השבת" כי בכוונתו לתבוע את החברה שפרסמה את המודעות של ישי בעיר: "אכן הודבקו מודעות בצורה פיראטית ותוגש תביעה משפטית בעניין, כפי שנעשה בכל מקרה שכזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר