מתח בויז'ניץ

תוך יממה יוכרע: ח"כ מוזס יוחלף בעסקן חסידי צעיר?

הקרב על הרכב רשימת אגודת ישראל: בכירים בחסידות ויז'ניץ פועלים להחלפת ח"כ מנחם אליעזר מוזס בחבר מועצת עיריית אשדוד יעקב טסלר, הנחשב לעסקן צעיר ומוכר בחצר. חברי מרכז אגודת ישראל צפויים להיפגש מחר בבני ברק ולאשר את הרכב הרשימה לכנסת, אז גם יוחלט סופית אם מוזס יישאר (בחירות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מנחם אליעזר מוזס (צילום: פלאש 90)

מוזס יוחלף בנציג צעיר? מחר (חמישי) בשעות הערב צפויים חברי מרכז אגודת ישראל להתכנס באולמי נאות ירושלים בבני ברק, בכדי לאשר את הרכב הרשימה לכנסת הבאה. באסיפה צפויים מאות חברי הגוף הבוחר להשתתף בהצבעה שתקבע בסופו של דבר את זהות החברים.

כיום מכהנים מטעמה של התנועה החסידית ברשימת המפלגה ח"כ יעקב ליצמן המייצג את הסיעה המרכזית - חסידות גור, ח"כ מאיר פרוש המייצג את סיעת שלומי אמונים, ח"כ מנחם אליעזר מוזס המייצג את הסיעה המאוחדת - חסידות ויז'ניץ, וח"כ ישראל אייכלר המייצג את חסידות בעלזא.

על פי ההערכות, השלושה - ליצמן, פרוש ואייכלר צפויים להישאר בתפקידם ומעמדם. אך סימן שאלה עדיין מרחף סביב מועמדותו של מוזס, כאשר גורמים בכירים בחסידות פועלים להחלפתו ולהצבתו של חבר מועצת עיריית אשדוד יעקב טסלר הנחשב לאחד העסקנים הצעירים והמבטיחים בחסידות ומקורב לצמרת.

יעקב טסלר, יחליף את מוזס? (באדיבות המצלם)

מנגד, טוענים גורמים אחרים כי בסופו של יום יישאר מוזס בתפקידו, וזאת בשל האמון והחיבה להם הוא זוכה מהאדמו"ר.

כאמור, ביממה הקרובה יוכרע סופית האם אכן מוזס ימשיך לקדנציה נוספת, או שהדור הצעיר ייכנס לנעליו ודם חדש יוזרם למפלגה הוותיקה שתרענן לפחות חלק משורותיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר