פייסבוק העולמית: "סטטוסים מצייצים" לא יחזור לרשת

פייסבוק העולמית החליטה להוריד סופית את עמוד "סטטוסים מצייצים" והודיעה כי העמוד לא יעלה שוב לרשת. פייסבוק: "הדף הפר שוב ושוב את המדיניות שלנו ולכן הוסר" (דיגיטל, חדשות)

(צילום מסך, מתוך פייסבוק)

חברת "פייסבוק" העולמית הודיעה הערב (רביעי) כי החליטה להסיר סופית את עמוד "סטטוסים מצייצים", וכי הוא לא יעלה שוב לרשת. ההחלטה התקבלה למרות התחייבותו של מסייד העמוד, אבי לן, שלא להעלות יותר פוסטים בתשלום.

כזכור, תחקיר "גלובס" חשף את מחירון העמוד ואת העובדה כי סטטוסים שפורסמו בעמוד היו ממומנים כאשר לא ניתנה הודעה כי הסטטוס ממומן, זאת בניגוד לתקנון פייסבוק.

כאמור, ההחלטה התקבלה ב"פייסבוק" העולמית, ולא בפייסבוק ישראל. ייתכן וחברה החליטו להפוך את העמוד לדוגמא ולהזהיר באמצעות כך את שאר דפי הפייסבוק בישראל.

מפייסבוק נמסר בתגובה: "לא נוכל לקבל ניסיונות להטעות אנשים שמשתמשים בשירות שלנו. הדף המדובר ("סטטוסים מצייצים") הפר שוב ושוב את מדיניות החברה, זאת על אף אזהרות שקיבל, ולכן הוחלט להסירו באופן סופי".

מסטטוסים מצייצים נמסר: "אנחנו בהלם מההתנהלות הברוטלית. שכל אזרחי "מדינת הפייסבוק" ידעו שניתן להעלים מפעל חיים, שניתן לסגור כלי תקשורת של 720 אלף אנשים בין לילה - ללא שימוע, ללא שמיעת הצד שלנו, בהתבסס רק על השמצות מבעלי אינטרס ומבלי שבכלל הבינו התמונה האמיתית".

"מדובר ממש כמו בשיטת משטר דיקטטורית. סגרו את אמצעי המדיה מספר אחת של האזרח הפשוט אשר סייע לאלפי ישראליים אשר קולם לא נשמע באמצעי המדיה המסורתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר