הרב אלימלך פירר נפגש עם הנהלת קופ"ח "מכבי"

יו"ר ארגון "עזרה ומרפא" הרב אלימלך פירר אירח במשרדו את הנהלת מחוז מרכז של קופת חולים "מכבי". מנהלת המחוז הציגה את תכניות המרכז החדש שנבנה בלב בני ברק (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: יהודה פרקוביץ)

לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול של "מכבי שירותי בריאות" בלב העיר בני ברק, סמוך לגן ורשה, נפגשה השבוע ראש מחוז המרכז במכבי, דבורה חסיד, יחד עם מנהלי המחוז ומרחב בני ברק, עם יו"ר ארגון 'עזרה ומרפא', הרב אלימלך פירר, על מנת להעמיק את שיתופי הפעולה האפשריים לרווחת מבוטחי הקופה בעיר.

ראש המחוז הציגה בפני הרב פירר את תוכניות המרכז הרפואי החדש של מכבי בעיר, שבנייתו הולכת ומסתיימת בימים אלו, כאשר בתקופה הקרובה תחל עבודות הפנים על מנת לעמוד בלוח הזמנים שנקבע לפתיחת המרכז הרפואי הגדול והמתקדם בלב העיר בני ברק.

כמו כן, הציגה את השירותים הרפואיים הרבים שיינתנו במרכז הרפואי החדש המתפרס על פני 6,500 מ"ר וכולל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר - מעבדה, מכונים ובית מרקחת, שימנעו מתושבי העיר את הצורך להיטלטל למכונים רפואיים מרוחקים יותר.

בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מכון שמיעה, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים. המרכז מותאם כמובן למגזר החרדי, כאשר בכל העת מתייעצים במכבי עם רבני העיר ומורי ההוראה, על מנת לפתור כל ספק וקושי שעלול להתעורר.

בנוסף, במרכז החדש יהיה מוקד נשים, מוקד לאשפוז יום ומוקד חירום שיופעל עד לשעות הלילה המאוחרות. במרכז הרפואי החדש אף ייפתח חדר ניתוח לביצוע ניתוחים קטנים והליכים רפואיים שונים.

מכבי שירותי בריאות היא קופת החולים הגדולה והמובילה בבני ברק, כאשר כל תושב שני בעיר מבוטח במכבי שירותי בריאות. למעלה ממחצית מתושבי העיר - יותר מ-85 אלף נפש, מבוטחים בקופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר