התקיפה בסוריה

מוחמד דף באגרת ניחומים: "יד אחת מול האויב הציוני"

מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, שלפני חמישה חודשים ביתו הותקף על-ידי ישראל, ומאז גורלו אינו ידוע, שיגר לפי הדיווחים אגרת תנחומים למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בו כתב כי "על כל כוחות ההתנגדות לעשות יד אחת מול האויב הציוני ועוזריו". גם איסמאעיל הנייה שיגר אגרת (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אללה, מתוך הטלוויזיה הלבנונית (צילומסך)

מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, שלפני חמישה חודשים ביתו הותקף על-ידי ישראל במהלך מבצע "צוק איתן", ומאז גורלו אינו ידוע, שיגר מכתב תנחומים למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה על ההרוגים בתקיפה בקוניטרה במהלך השבוע, המיוחסת לישראל, כך מדווח רשת "אל מנאר" של החיזבאללה.

לפי הדיווח, גם בכיר חמאס איסנאעיל הנייה, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, שיגר איגרת ניחומים לנסראללה.

מוחמד דף, לפי הדיווח, כתב לנסראללה כי "על כל כוחות ההתנגדות לעשות יד אחת מול האויב הציוני ועוזריו".

דף הוסיף וכתב: "ישראל היא האויב האמיתי של האומה המוסלמית וכל הרובים צריכים להיות מופנים אליו. צריך שהמערכה הבאה תנוהל ביחד ושתהיה אש צולבת מעל האדמה הכבושה".

הנייה כתב לנסראללה כי "החשיבה של האויב כי באמצעות ההתנקשות בבכירים הוא שובר את רצונה של האומה ואת ההתנגדות שלה ההולכת וגוברת היא בבחינת מדיניות כושלת".

כזכור, התקיפה בקוניטרה הביאה למותם של שישה מאנשי הארגון ובהם ג'יהאד מורנייה, בנו של עימאד מורנייה, קצין המבצעים של הארגון שחוסל בדמשק ב-2008. זאת לצד מותם של שישה איראניים בהם גנרל בכיר במשמרות המהפכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר