בדקו את עצמכם: האם העץ שלכם עמוס עלים?

מיוחד לקראת ט"ו בשבט: בחודש הקרוב תאבחן הגרפולוגית תמר פינקלשטיין את ציורי העצים שלכם. והפעם במדור : מה אומר ציור עץ עמוס עלים על האישיות שלכם? (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

קוראים יקרים,

במהלך החודש הקרוב, חודש שבט, נעסוק מדי שבוע במסגרת המדור באבחון ציורי העץ שלכם. בהתאם לכך, השאלה שנבחרה השבוע היא בנושא זה.

שאלה:

לגרפולוגית תמר,

אני שולחת לך ציור של עץ שציירתי. כפי שאת רואה ציירתי הרבה מאד עלים, ואולי בצורה מוגזמת, כי הרגשתי דחף חזק לצייר עוד ועוד עלים. מסקרן אותי לדעת אם יש לכך משמעות? אשמח לדעת.

טלי, בת 34.

תשובה:

שלום טלי, אתאר בקצרה את מה שציירת ואתייחס לשאלתך, יחד עם התיחסות לאבחון העץ בכללותו, לאור העובדה שאנו עוסקים כעת באבחון עצים.

מצויר כאן עץ עם נוכחות יפה על שטח הדף. לעץ בסיס רחב וצמרת גדולה שמורכבת מענפים ארוכים ודקים, חד קוויים, המעוטרים בכמות גדולה של עלים המשורטטים בקלילות בתוספת פרחים. קווי הגזע מודגשים למטה וסביבם הצללה של אדמה.

מה שבולט מאד בציור העץ, כפי שציינת, הוא ריבוי העלים המצוירים בתנועה קלילה וזורמת, על גבי ענפים שנראים מטפסים לגובה. סימנים אלו מסמלים אישיות מרשימה, מלאת חיות, לוקחת את החיים בקלות ובשמחה, ומתבוננת בהם דרך משקפיים ורודות!

הנך אישה חרוצה וזריזה שלא נחה לרגע. יש בך שאפתנות בלתי מתפשרת, שבאה לידי ביטוי ברוחניות. ניחנת בחוש אסתטי מפותח, את יצירתית ואוהבת מאד להתבטא.

הפרחים שהוספת בעץ מעידים על שפע רגשי ועל יחסך הנעים לזולת. גודל העץ שמתפרס על הדף מראה על הדימוי העצמי החיובי וההרמוניה הפנימית שלך. כמו כן, ניכר כי הנך מנצלת היטב את זמנך ואת המשאבים העומדים לרשותך. היחס בין הגזע לנוף (1/3 לעומת 2/3) מראה, בין השאר, שאת מצליחה לממש בחיי היום יום את הפוטנציאל שבך.

בציורך מופיע בסיס רחב לעץ עם הדגשת את צידי הגזע בבסיסו, והצללה דווקא באזור האדמה, שלא במקרה. החלקים האלה שבציור "מעסיקים אותך", שלא במודע, והם השלכה פסיכולוגית של הצורך החזק שלך בקרקע יציבה, כי יש משהו בחייך שכרגע מערער לך את תחושת היציבות, כמו עניין כלכלי, מעבר דירה וכדומה.

הצליחי בכל מעשה ידיך!

הנכם מוזמנים לשלוח במהלך החודש הקרוב ציורי עצים לכתובת המייל המופיעה בהמשך.

בכל שבוע יבחר עץ שיאובחן במסגרת המדור.

הוראות:

יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל A4) ולחתום את שמכם על אותו הדף.

ציינו גיל, בן/בת, ובאיזו יד אתם כותבים, ושלחו לכתובת המייל: tamarf.grapho@gmail.com

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל, מרצה ומוסרת קורסים וסדנאות בתחום.

>> לכל הכתבות של תמר פינקלשטיין

עמוס בעלים "זורמים". העץ של טלי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר