כיכר TV

אפשטיין תוקף: "מרחם על גפני שהר' בלוי הדובר שלו"

לוהט בציבור הליטאי: חיים אפשטיין, איש הפלג הירושלמי, תוקף בשיחה עם כיכר TV את אנשי דגל התורה ולועג לח"כ משה גפני ולמחנך הר' מרדכי בלוי. עוד במהדורה: השחקנית אורנה בנאי בהתייחסות ראשונה ובלעדית לדברים החמורים שהשמיעה בשבוע שעבר נגד הציבור החרדי בתכנית "מצב האומה" • צפו (כיכר TV)

(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

הפילוג הליטאי ושאלת ההכרה בחב"ד: הסערה בציבור הליטאי בעקבות סוגיית ההכרה בתנועת חב"ד נמשכת. סגן ראש עיריית ירושלים ונציג "בני תורה" חיים אפשטיין, תוקף בחריפות את ח"כ משה גפני ואת הרב מרדכי בלוי בשיחה עם "כיכר TV. "כנראה שהוא מהממשיכיסטים של משה רבינו" לועג אפשטיין בהתייחסו לח"כ גפני.

המתקפה מגיעה לאחר שאמש (רביעי) תקף המחנך הרב מרדכי בלוי בשיחות סגורות את אנשי הפלג הירושלמי שפרסמו בעיתון "הפלס" מאמר מחאה חריף בעקבות הפרסום בעיתון "יתד נאמן" על פטירתו של הרב אשכנזי, רבו של היישוב כפר חב"ד וכן בשל ביקורי הח"כים של 'דגל התורה' בבית האבלים.

הרב בלוי טען כי "דור דור ודורשיו, דור דור ומנהיגיו" וכי כיום המלחמה אינה עוד במשיחיסטים של חב"ד אלא דווקא בממשכיסטים של מרן הרב ש"ך. בשעות הערב אמש התראיין ח"כ משה גפני ברדיו "קול חי" ותקף את סגן ראש עיריית ירושלים ונציג בני תורה חיים אפשטיין, שטען כי גפני בגד במורשתו של הרב ש"ך.

גפני טען מנגד כי הוא ממשיך את מורשתו של הרב ש"ך כפי שנהג תמיד. וכאמור, הערב במהדורת כיכר TV משיב אפשטיין לגפני ותוקף אותו חזיתית. אפשטיין לועג לגפני ואומר כי "כנראה הוא מהממשיכיסטים של משה רבנו". אפשטיין תוקף גם את "אותו דובר", כשהוא מתכוון לרב בלוי, ומגנה בחריפות את דבריו מאמש בלא להזכיר את שמו.

עוד במהדורה: אורנה בנאי מגיבה לסערה שחוללה

השחקנית אורנה בנאי חוללה סערה כשאמרה בתוכנית הסאטירה 'מצב האומה' כי יש לתת לחרדים נשק כדי שיהרגו האחד את השני. וכעת היא מגיבה לראשונה לדברים בשיחה עם כתב "כיכר השבת" צביקה גרוניך.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני יוצא במתקפה חריפה נגד רבני המזרחי. בשיחה בישיבת 'אור דוד' כינה את הרבנים הדתיים לאומיים משוגעים, ותהה כיצד הגיעו לשפל המדרגה כשהלכו אחרי נפתלי בנט שכונה על ידי הרב 'ראש הפעור'.

המהומות באוקראינה נמשכות, והיום נהרגו לפחות עשרה בני אדם מפגיעת רקטה באוטובוס. הרקטה כוונה, ככל הנראה לעבר מחסום של הבדלנים בדונייצק, אך החמיצה את המטרה ופגעה באוטובוס אזרחי.

לסיום, ארטוס בונדרס מלטביה הוא מומחה לרכבים, וברגעים של שיעמום הוא בנה רכב מוזר על ידי חיבור שני חלקים קדמיים של רכבי פולקסווגן ישנים. זו התוצאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר