ארגון דאעש מגן על ארץ ישראל

הקב"ה פוגע באמצעות דאעש בכל מדינה שרוצה לקחת חלקים מארץ ישראל ולפגוע בעם היהודי שגר בארץ ישראל. כך מגן בורא עולם על היהודים בארץ ישראל הקדושה! (המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ריבונו של עולם, פעם הביא מבול על העולם, פעם את בלבול מגדל בבל, הביא מלחמות קשות מכל מיני סוגים ועוד הרבה דברים לא קלים. הפעם הביא הקדוש-ברוך-הוא את דאע"ש, האסלאם הקיצוני, אל־קאעידה, חמאס ועוד מפלגה חדשה שלהם שקמה עכשיו, שהיא כמו דאע"ש, כדי להעיר את העולם כולו שיזהרו מלגעת ביהודים בארץ ישראל הקדושה. שיזהרו מלהפריע ליהודים במדינת ישראל. שיזהרו מלגעת באדמת הקודש. נתן להם הקדוש-ברוך-הוא להתעסק עם עצמם.

כל אנשי דאע"ש וכל ארגוני הטרור, מפוזרים באירופה ובכל העולם ורודפים את המדינות בהן הם יושבים, עושים בהן שמות, הורסים להם את החיים יום-יום. חלק מפורסם בתקשורת וחלק לא מפורסם, זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא וכך הוא רוצה לפגוע בכל מדינה וארץ שרוצה לקחת חלקים מארץ ישראל ולפגוע בעם היהודי שגר בארץ ישראל. כך מגן בורא עולם על היהודים בארץ ישראל הקדושה!

היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, צריכים להיות פיקחים ולעלות דחוף לארץ ישראל. לא יהיה שלום בעולם ליהודים שנמצאים מחוץ לארץ ישראל. ירדפו אותם בכל מקום, לא פחות מהשואה שהייתה. העמידו עליהם שומרים כדי להגן עליהם והשומרים האלה יהפכו את עורם, ילשינו וימכרו אותם לאחרים כדי שיפגעו בהם. גם הם בעצמם יִפְגעו ביהודים, כי רצונו של בורא עולם - שיבואו לארץ ישראל. אף אחד בעולם לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא! יהודים בגלות, אל תגידו שלא הוזהרתם, לעלות דחוף לישראל!

כל היהודים באוקראינה – לברוח משם מהר. את כל היתומים מאוקראינה – להביא לארץ ישראל. שאף יהודי לא ישקיע באוקראינה, אפילו לא בבלוק אחד - חבל על הכסף! ממשלת ישראל, להשקיע מאמצים ולבנות ערים וישובים בנגב - דחוף!

הכלכלה בישראל היא הטובה ביותר בעולם, לא חסרים מפעלים ומקומות עבודה לעולים החדשים שיבואו לישראל. נכון, בדרך הטבע קשה לאדם לעזוב את מקום מגוריו, אבל חיי האדם שווים אין -סוף כסף ואין-סוף בתים. מדינת ישראל היא החזקה ביותר בעולם, כי בורא עולם שומר עליה. הבית של כל היהודים בעולם זה מדינת ישראל. יהודי הגולה, לא להתעכב ולומר 'לי זה לא יקרה'.

דאע"ש וכל כנופיות הטרור למיניהן בעולם, עומדים לפרק את כל אירופה, ארצות הברית ואת כל העולם, חוץ ממדינת ישראל, בה הקדוש-ברוך-הוא מכוון אותם איפה להיות. בכל מדינה בעולם יכולים פתאום לקום מיליון בני אדם ולהצטרף לדאע"ש. דאע"ש ממזרים ומתרבים בצורה מחרידה, אלף חברים מביאים מאה אלף, אין להם מה להפסיד. זה כמו תחביב וגאווה למוסלמים הקיצוניים. אי אפשר למחוק את דאע"ש, כל פעם יקום חדש. בגלל זה יהודי הגולה צריכים לעלות לארץ ישראל.

כל מדינה וארץ בעולם, תטפל בבעיות שלה ולא תתערב בארץ ישראל. סוריה לא תקום להיות סוריה לעולם. יילחמו זה בזה, סוריה תיהרס מיום ליום, כל יום גרוע מאתמול. פליטים יתפזרו לירדן, תורכיה ולעולם כולו. עיראק תמשיך להסתבך ולהסתבך ולאבד כיוון.

חיזבאללה ונסראללה, כל פעם מאיים, מדבר שטויות וחוזר לבונקר שלו. אין מי שייתן לו יד. המוסד, שרות-הביטחון-הכללי וצבא-הגנה-לישראל – ימשיכו לפקוח עיניים מאיראן לכיוון סוריה, ומסוריה לכיוון חיזבאללה ונסראללה. מטרתם לקחת נשק כימי הכי משוכלל מהמחסנים שנמצאים בבונקרים של הסורים. יש להם עשרות אלפי טילים כימים, שמגיעים עד חמש מאות ושש מאות ק"מ, לשם האו"ם לא הגיע. נסראללה רוצה לגנוב אותם, כדי שיהיה לו במה לאיים על ישראל מכיוון לבנון.

החמאס ברצועת עזה מצא 'פטנט' לתבוע את ישראל למשפט בבית הדין הבינלאומי כדי שיקימו להם מדינה. מדריכים אותם איך לדבר בבית הדין הבינלאומי. חלק מהשמאל בישראל צריכים להתעורר ולדעת שמקומם עם מדינת ישראל ולא עם מדינות ערב.

אבו מאזן צוחק על כולם וממשיך ברמאות, בנוכלות ובשקרים. הוא עושה זאת כדי שהחמאס והג'יהאד יתנו לו להיות מנהיג שלהם וגם כי הוא מפחד שהחמאס יהרגו אותו.

בגדה המזרחית ובירושלים צריך להיזהר ולפקוח עיניים, יש שם קנוניות והם רוצים לפגוע ביהודים.

מצרים, אם היא לא תחזיק חזק את השלטון - דאע"ש וחמאס ימחקו אותה. סיסי וממשלתו צריכים למחוק את החמאס ודאע"ש דחוף ואז, אולי יש סיכוי שמצרים לא תיפול ותהיה כמו סוריה.

תורכיה, אי אפשר לקרוא לה עוד תורכיה, מהיום לקרוא לה - מדינת דאע"ש או חמאס. דאע"ש לוקחים את כל המקומות העיקריים בתורכיה ושולטים בהם. ארדואן מת מפחד מדאע"ש ומדבר עליהם רק טוב.

איראן ממשיכה לעבוד בשקט במפעלי האטום. ממשיכה לפחד ממדינת ישראל כי הם יודעים בוודאות מה זה יהודים ויודעים שהקדוש-ברוך-הוא מגן עליהם. ארצות הברית מתחנפת לאיראן כדי שהיא לא תעבור לרוסיה.

כל איתני הטבע: אש, מים, רוח, אדמה, רעידות אדמה יתגברו ויפעלו בכל העולם בכמות גדולה מאוד - ובארץ ישראל הקדושה לא יהיה כלום, יהיה הכל טוב!

הבחירות בישראל בושה, בושה גדולה לעם ישראל. כל שעתיים מתהפכים הנבחרים והמפלגות, מתחלפים ומתווכחים ביניהם. הגיע הזמן שיהיו רציניים. צריך להיות אחראים על מדינת ישראל, לקחת את הבחירות ברצינות רבה ובאחריות. 'זקני העם' שהם חברי כנסת הותיקים - אותם צריך לבחור ולא את הצעירים שאין להם ניסיון. היהודים אומרים 'בשנה הבאה בירושלים הבנויה', גם הערבים אומרים אותו הדבר, חס ושלום, כל הערבים. החלום של כל ערבי הוא להשמיד את היהודים ולהקים מדינה פלשתינאית, חס ושלום.

מבאר שבע ועד אילת צריך להקים ערים וישובים ברצף, כי חלק גדול מהערבים לוקחים אדמות ומתיישבים בהן. צריך לקום גוף חדש ולעשות סדר באדמת הקודש. שלא יקום יישוב ערבי בכל גבעה בנגב בלי אישורים! הנגב הוא המקום הכי טוב לגור בו, לא צריך להצטופף במרכז הארץ. מזג האוויר בנגב בריא לגוף האדם ומאריך את חייו.

כל המשוחדים והגנבים מתגלים במערומיהם. בורא עולם 'הרים את השטיח' ו'מנער' את כולם, כל ההולכים נגד עשרת הדיברות וכל מי שלא מקיימים את עשרת הדיברות. אם היהודים לא מקיימים את עשרת הדיברות חס ושלום - מה ההבדל בינם לבין הגויים?! עשרת הדיברות מבדילות את היהודים מהגויים.

עולם של גאולה ומשיח זה עולם מודרני ביותר. העולם ה'כאילו' מודרני של היום, הוא העולם הפרימיטיבי, כי אם אנשים היו חכמים, בעלי דעת ותבונה, היו מבינים שיש מנהיג לעול. רק מי שיש לו דעת ותבונה מבין שיש מנהיג לעולם, יש גאולה ויש משיח שעומדים להמליך אותו. יש שפוחדים לדבר על הגאולה והמשיח כדי שלא יגידו שהם פרימיטיביים חס ושלום. בושה וחרפה לכל מי שחושב שאם מדברים על גאולה ומשיח זה פרימיטיבי והזוי - כל הסימנים נמצאים בספרים הקדושים, בזוהר הקדוש ובקבלה.

איתא בפסיקתא דרב כהנא: "אמר הקדוש-ברוך-הוא חיבבתם (חיכיתם) לתורתי ולא חיכיתם למלכותי". עיקר כל העיקרים היא האמונה בביאת המשיח, שאז יהיה ה' למלך על כל הארץ והכל יכירו אותו. ואף על פי שיתמהמה, עם כל זה אנו מחויבים לחכות ולצפות ולבקש - מתי תמלוך בציון ('חפץ חיים' על התורה).

באדיבות תאיר נרי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר