החל מיום שני: נהגי אגד בשביתה

הוועד הארצי של עובדי חברת 'אגד' הודיע על שביתה כללית החל מיום שני הקרוב. לטענתם, ההנהלה הפרה הסכמים שנחתמו עמם. המשמעות: שיבושים בקווים (חדשות, רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

טוב שההגה בידיים של "אגד"? הוועד הארצי של עובדי חברת "אגד" הודיע היום (שישי) על שביתה כללית החל מיום שני בשבוע הבא, וזאת לאחר שלטענתם ההנהלה הפרה הסכמים שנחתמו עמם.

מדובר ביותר מארבעת אלפים עובדים באגפי המינהל והמשק וכן נהגי הקואופרטיב שאינם חברי אגד, שפתחו במחאה לפני מספר ימים, כאשר הגיעו ללא עניבה לעבודתם ולא דיווחו למשרד התחבורה על נסיעתם, כך שהנסיעה נחשבה כלא בוצעה מבחינת המשרד.

משמעות ההחלטה על שביתה היא שככל הנראה ייגרמו שיבושים קשים בקווים ועל פי הערכות עשרות נסיעות לא יצאו אל הפועל או יתבצעו באיחור.

השביתה והעיצומים מגיעים לאחר שלפני חודשיים הוכרז על סכסוך עבודה בחברה, ואולם רק כעת איומי העובדים מתממשים, זאת לאחר שלטענתם הנהלת החברה אישרה תוכנית התייעלות לשנה הקרובה ולפיה יקוצצו מיליוני שקלים וכן יוכנסו שינויים במפות התנועה.

מחברת אגד נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מתנהלים מגעים עם העובדים השכירים שמנסים להציג תנאים כאילו הם לא חיים בארץ וההנהלה מנהלת משא ומתן. אנחנו מצטערים שהנהגים והעובדים השכירים מנסים לנהל מאבק על חשבונם של האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר