הניו יורק טיימס: "ביקור נתניהו בארה"ב - חוסר כבוד"

בארה"ב ממשיכים לגנות את ביקורו של רה"מ בנימין נתניהו ונאומו הצפוי בקונגרס, ה"ניו יורק טיימס" הגדיר את הצעד כ"חוסר כבוד לנשיא". וגם: דובר הבית הלבן בפליטת פה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (Ben Kelmer/Flash90)

נמשכת המתקפה בארה"ב כנגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו: ב'ניו יורק טיימס' תקפו בסוף השבוע את כוונתו של ראש הממשלה נתניהו לבקר בארצות הברית ולנאום בקונגרס כשבועיים לפני הבחירות בישראל מאחורי גבו של אובמה, והגדירו זאת כ"חוסר כבוד" לנשיא האמריקני.

לפי העיתון, "נתניהו מאמין שמחיאות כפיים בקונגרס באמצעות נזיפה באובמה יחזקו את התדמית שלו בישראל כמי שמסוגל לשמור על ביטחונה". בהמשך נאמר כי "קשה לראות כיצד חוסר כבוד לנשיא ארה"ב - שאפילו נתניהו אמר כי תרם באופן משמעותי לביטחונה של ישראל - יסייע למדינתו".

ננסי פלוסי, מנהיגת הדמוקרטים בבית-הנבחרים, אמרה אתמול (שישי) כי ההחלטה הרפובליקנית להזמין את נתניהו לנאום בקונגרס בערב הבחירות, היא צעד "לא ראוי ולא מועיל". פלוסי הכחישה את טענות הרפובליקנים לפיהן שתי המפלגות הזמינו את נתניהו.

וגם פליטת פה מביכה נרשמה בסוף השבוע בנוגע לביקור נתניהו בארה"ב. ג'ו ארנסט, דובר הבית הלבן נשאל אם הממשל האמריקני מעוניין בהחלפת ראש הממשלה בישראל והשיב נחרצות "כן, אמרנו לו את זה מספר פעמים". לאחר מכן הבהיר הדובר כי חשב שנשאל אם ארה"ב מעוניינת בשינוי המדיניות של ממשלחת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר