חדשנות נוספת מבית יוניליוור

קליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל, פונה לראשונה לקהל בוגר ומשיק את "קליק לייבל"- סדרת חטיפי שוקולד באריזה אישית הכוללת 4 טעמים: פקאן מאובק, מקורמלוז קפה, ביטר קראנץ' ושקד לבנבן (צרכנות)

כיכר השבת | מקודם |
(יחסי ציבור)

קליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל מבית יוניליוור, משיק את "קליק לייבל"- סדרת חטיפי שוקולד באריזה אישית הכוללת 4 טעמים עשירים ומתוחכמים המתחברים לעולמות הטעם של קהל בוגר:

• קליק לייבל פקאן מאובק- אגוזי פקאן מקורמלים מצופים שוקולד חלב ואבקת קקאו.

• קליק לייבל מקורמלוז קפה- שברי אגוזי לוז מקורמלים מצופים שוקולד חלב עם נגיעות קפה.

• קליק לייבל ביטר קראנץ'- כדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד מריר מעולה ונוגט עם נגיעות קפה.

• קליק לייבל שקד לבנבן- שברי שקד מקורמלים מצופים שוקולד לבן עם נגיעות רימון.

עבור רבים מהצרכנים הבוגרים, שוקולד מהווה אתנחתא מהיום, רגע אישי של פינוק אמיתי. סדרת "קליק לייבל" נותנת את המענה בדיוק לצורך זה עם מנת שוקולד באריזה אישית בטעמים שבוגרים אוהבים.

עד היום, חטיפי שוקולד מסוג זה ניתן היה למצוא בעיקר בחנויות שוקולד מתמחות. החל מהיום, המותג קליק מנגיש חטיפי שוקולד פרימיום לכל צרכן באמצעות סדרת "קליק לייבל" שתוצע למכירה ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

מדובר בסדרת מוצרים ייחודית מסוגה בעולם חטיפי השוקולד בישראל, הן מבחינת הפורמט והן מבחינת מגוון הטעמים.

לדברי לורה קרן מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל:

"עד כה, קהל היעד העיקרי של המותג קליק היה ילדים ובני נוער. החל מהיום, המותג קליק מרחיב את בסיס הצרכנים שלו ונותן מענה לקהל יעד נוסף.

ממחקרים שקיימנו בקרב קהל צרכנים בוגר, עלה כי 73% מתוכם צורכים שוקולד. בניגוד לבני הנוער שאוהבים לצרוך חטיפים בחברותא, קהל בוגר מחפש "להתפנק" לבדו במנת שוקולד מדודה באריזה אישית".

סדרת קליק לייבל מוצעת במשקל 50 גרם.

כשרות בד"צ העדה החרדית.

להשיג ברשתות השיווק.

יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל כ-2500 עובדים במטה החברה ובחמישה אתרי ייצור.

בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר