סקר TGI

'קול ברמה' ממשיך להוביל עם 5.5%; 'קול חי' - 5.1%

סקר TGI חושף את נתוני האזנה לתחנות הרדיו, במחצית השנייה של 2014. רדיו "קול ברמה" ממשיך להוביל במקום הראשון עם 5.5 אחוזי האזנה, לעומת רדיו "קול חי" עם 5.1%. ב'קול ברמה' מציגים גם עלייה באחוזי ההאזנה החרדית. גורם ב'קול ברמה': "זה הישג כפול אחרי הניסיונות להחרים את התחנה" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות רדיו קול חי, קול ברמה)

סקר טי.ג'י.איי המתפרסם היום (שני) חושף בין היתר את נתוני האזנה לתחנות הרדיו של המגזר החרדי והדתי, במחצית השנייה של 2014.

מנתוני סקר טי.ג'י.איי לתחנות הרדיו עולה כי תחנות הרדיו החרדיות במגמת ירידה באחוזי האזנה, אולם במסגרת התחרות הפנימית על המאזין החרדי, הרי שרדיו "קול ברמה" ממשיך להוביל על פני המתחרה רדיו "קול חי" ואף מוכיח נתוני צמיחה במגזר החרדי.

בחציון הראשון של שנת 2014 נהנתה תחנת 'קול ברמה' מנתון של 6.1 אחוזי ההאזנה וכעת הינה ניצבת על נתון של 5.5 אחוזי האזנה.

לעומת זאת, בתחנת 'קול חי' מציינים אף הם ירידה כאשר בחציון הראשון של שנת 2014 נהנו מ-5.5 אחוזי ההאזנה ואילו כעת ירדו ל-5.1 אחוזי האזנה.

נתון נוסף ומשמעותי הוא אחוזי האזנה בקרב המגזר החרדי, שם רושמת תחנת "קול ברמה" עלייה מ-25.1 אחוזים בחציון הראשון של 2014, ל-28.3 אחוזים בחציון השני.

יצויין כי במקביל גם רדיו "גלי ישראל" רושם ירידה מסוימת ומהנתונים עולה שבעוד בחציון הראשון של 2014 אחוז האזנה ברדיו היה 2.0%, הרי שבחציון השני נרשמה ירידה קלה ואחוז האזנה עומד על 1.9%.

ברדיו "קול ברמה" מציינים כי התחנה שהינה בת שש שנים בלבד, דורגה ראשונה עם 5.5 אחוזי האזנה בעוד "קול חי" בת שני העשורים מאחור עם 5.1 אחוזים בלבד.

גורם ב"קול ברמה" אומר ל"כיכר השבת" כי "מבחינת 'קול ברמה', מדובר בהישג כפול: אחרי התקופה הקשה בתולדותיה, כשהיא נאבקת בניסיונות להחרמתה ובעריקת שדרן בכיר, לא רק שהתחנה שומרת על מקומה הבכיר כמובילת טבלת ההאזנה החרדית, אלא היא אף רושמת גידול באחוזי ההאזנה במגזר החרדי. המאזינים החרדים, מסתבר, מצביעים באוזניים פעם אחר פעם ונותנים את אמונם בקול ברמה".

עו"ד אריאל דרעי, מנכ"ל "קול ברמה" אומר כי "מאזיני 'קול ברמה' הוכיחו כי המקצועיות משתלמת. כוחו של הרדיו הוא בחיבור ובשירות הבלתי מתפשר שהוא מעניק למאזיניו וכך ימשיך גם בעתיד".

ברדיו "קול חי" אומרים בתגובה כי "'קול חי' ממשיך להיות כלי התקשורת המוביל במגזר ויעידו על כך מאות אלפי המאזינים הנאמנים והמפרסמים הרבים. כידוע, tgi, כפי שמעידים גורמי המקצוע, לא משקף נכונה את נתוני המגזר החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר