שירותי פייסבוק ואינסטגרם קרסו וחזרו כעבור שעה

הרשת החברתית הגדולה בעולם - פייסבוק איננה זמינה הבוקר לגולשים בכל העולם לאחר תקלה מהותית בשרתי החברה שגרמה גם להשבתת שירותה של חברת הבת "אינסטגרם". פייסבוק: "אנו עובדים על תיקון התקלה בהקדם האפשרי". לאחר שעה ארוכה התקלה תוקנה

חיים אבני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בשבט תשע"ה | 27.01.15
(צילום: shutterstock)

שוב זה קורה: ענקית הרשת והאחראית על הרשת החברתית הגדולה בעולם - פייסבוק, חווה קשיים בשרתי החברה, מה שגורם למאות מיליוני משתמשים לחוות ניתוק מוחלט מהרשת החברתית, כמו גם מחברת הבת אינסטגרם שמתארחת גם היא בשרתיה של פייסבוק.

גולשים שניסו להיכנס הבוקר לאתר הרשת החברתית נתקלו בהודעת שגיאה: "משהו השתבש, אנו עובדים על זה והשירות יהיה זמין בקרוב". השירות גם איננו זמין מאפליקציות המובייל של החברה. למרות זאת, שירותיה של חברת ווטסאפ שמתארחים גם הם בשרתי פייסבוק, לא נפגעו לעת עתה.

עדכון: לאחר כשעה בה השירותים לא היו זמינים, תיקנה החברה את התקלה בשרתיה ושירותי פייסבוק ואינסטגרם זמינים כעת לגולשים ללא תקלות.

כזכור, בחודש יוני בשנה החולפת קרסו שירותי חברת פייסבוק לראשונה בכל העולם, אז תיקנה החברה את התקלה שגרמה לקריסה בתוך זמן קצר יחסית, ולאחר כחצי שעה חזרו שירותי פייסבוק להיות זמינים.

מחברת פייסבוק נמסר: "מוקדם יותר היום אנשים רבים חוו בעיית גישה לפייסבוק ואינסטגרם. הבעיה נוצרה כתוצאה משינוי שביצענו בתצורת המערכות שלנו ולא כתוצאה מאיזושהי מתקפה של צד שלישי. פעלנו במהירות כדי לפתור את הבעיה, וכעת שני השירותים פעילים ב-100%".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר