אלי ישי ומרזל ברשימה אחת

בן ארי 'מרגיע' את תומכיו: "מרזל - תלמידו של כהנא"

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי פנה לתומכיו וניסה ל'הרגיע' אותם על כך שלא יוצב ברשימת "יחד", כשבמקומו ישובץ ברוך מרזל. "הוא נאמן לרב כהנא. נוכחותו - ניצחון עצום" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בן ארי ומרזל (TOmer neuberg/FLASH90)

בחירות 2015: יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, מכין את השטח לקראת ההכרזה על אחדות עם מפלגת 'יחד - העם איתנו' בראשות ח"כ אלי ישי. מי שיוצב ברשימת המפלגה במקום הרביעי הוא פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל, כך שאם המפלגה תעבור את אחוז החסימה הרי שהציבור יצטרך להתרגל לכנותו בתואר "חבר הכנסת ברוך מרזל".

במכתב מיוחד ששלח בן ארי לתומכיו, הוא הבטיח להם כי למרות שהוא עצמו לא יוצג ברשימת "יחד" של אלי ישי לכנסת הבאה, פעיל הימין ברוך מרזל יהיה נאמן לדרכו של כהנא.

"לפני שש שנים, בבחירות בתשס"ט, ידידי ורעי ברוך מרזל קרא לי להחליף אותו ברשימת האיחוד הלאומי במקומו. עקב דרישה לדחות אותו מהרשימה" כתב בן ארי. "שרתתי את עם ישראל בכנסת במשך ארבע שנים בשליחות שלכם".

"לפני שנתיים נכשלנו בבחירות, אך לא נטשנו את המשימה. המשכנו לפעול בכל מקום ואתר בעיקר בזכות השותפות שלכם שהלכה והתרחבה".

"בין היתר פעלנו כל הזמן להתארגנות לקראת הריצה לכנסת. הבחירות הללו הגיעו מהר משציפינו. אירועים במפלגות אחרות יצרו מציאות פוליטית שעל משבצת הימין נכנסה מפלגת אלי ישי" הוסיף.

"מתוך אחריות לאובדן קולות, פנינו אליהם להתמודדות משותפת. רק בימים האחרונים התחיל מו"מ. מתוך הבנת המציאות המורכבת של אלי ישי, דרשנו מקום אחד ברביעיה הראשונה. אני יודע שאתם כועסים על זה. ויכול להיות שטעינו. אך זו דרכו של מו״מ. הגדרנו מטרה לתקוע יתד בכנסת. ואנחנו בדרך לשם".

"העמדת ברוך במקומי, באה בעקבות דרישה של בית הרב מזוז. לא ראינו שזו סיבה לעכב את כניסתנו לכנסת. בגלל עניין פרסונלי. נוכחותו של ברוך מרזל היא ניצחון עצום על שונאי ישראל".

"ברוך, הוא תלמידו הנאמן של הרב כהנא, שהיה עוזרו בכנסת" כתב בן ארי לתומכיו. "חזרתו לכנסת כח"כ. היא ניצחון עצום. יהיה שמח כשברוך יעמוד מול האוייבים. הייתי ונשארתי שליח ציבור. חבר נאמן לכל אחד ואחת מכם. מבחוץ יהיה לי יותר זמן להתארגן יחד איתכם לקראת הבחירות הבאות. כדי להציל את מדינת ישראל שנכבשת מבפנים".

"איננו יודעים כמה זמן תחזיק הכנסת הזאת. בעזרת ה' ובמאמץ של כולנו, לקראת הבחירות הבאות, נהיה ערוכים הרבה יותר לריצה עצמאית, של עוצמה יהודית. אני רוצה שתהיו איתנו".

"אני מבקש שתראו את כניסתו של ברוך כניצחון עצום שלנו. כוחות אדירים פעלו למחוק אותנו. והם עדיין מתאמצים בשעה זו לסכל את המהלך. עכשיו ההזדמנות להחזיר עוצמה יהודית למרכז ההנהגה. תזכרו שעדיין כלום לא חתום, ומוקדם לברך על המוגמר".

"מתנצל בפני מי שנפגע מהמהלך" חתם בן ארי את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר