ראש העיר ערד טלי פולסקוב תוצב במקום 6 בכולנו

שעות לסגירות הרשימות: ראש העיר ערד טלי פולסקוב, מצטרפת למפלגת כולנו של משה כחלון ותוצב במקום השישי ברשימה. התמודד בערד מטעם ישראל ביתנו (חדשות, בחירות)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
כחלון (יונתן זינדל - פלאש90)

סוגרים רשימות: שעות בודדות לסגירת הרשימות לכנסת ה-20, במפלגת 'כולנו' בראשות משה כחלון, מציגים מצטרפת חדשה - טלי פולסקוב ראש העיר ערד, שתחליף את צגה מלקו שנפסלה ותמוקם במקום השישי.

פלוסקוב, ילידת מולדובה, עלתה לארץ ב-1991 ומאז מתגוררת בערד. בשנת 2003 נבחרה למועצת העיר וב-2010 נבחרה לראשות העיר. היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה והוראה מהאוניברסיטה הפדגוגית נשואה ואמא לשניים.

כחלון מסר: "אני שמח על הצטרפותה של פלוסקוב, מנהיגה אמיצה שאני משוכנע שתעזור לנו לקדם את הרפורמות הכלכליות חברתיות שאנו מקדמים, כפי שפעלה רבות למען תושבי ערד וקידמה את העיר. טלי מכירה את המצוקות והבעיות האמיתיות של השכבות החלשות ושנינו הצטרפנו מאותן הסיבות לעשייה הציבורית"

פלוסקוב אמרה: "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת "כולנו". הנושאים שמפלגת כולנו חרטה על דגלה עונים לאתגרים עימם אנו מתמודדים בפריפריה ובהם טיפלתי בעיריית ערד. אני מאמינה שאוכל, יחד עם כולנו, להשפיע ולשנות במדינה כדי שכל אחת ואחד מהאזרחים בישראל יוכלו לחיות כאן בכבוד".

יצויין, כי פולסקוב התמודדה בערד מטעם מפלגת ישראל ביתנו, ובמפלגה תקפו את עזיבתה. לדבריהם: "הודעתה הגיעה לאחר שבקשתה להשתלב ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת, נדחתה".

"פלוסקוב, שנבחרה לראשונה לקדנציה מלאה רק בבחירות המוניציפאליות האחרונות, ביקשה בעצם לנטוש את העיר ערד דווקא בעיצומו של משבר חמור בו נמצאת העיר, דבר שנתפס בעיני ראשי 'ישראל ביתנו' כמהלך בלתי אחראי ולכן סירבו לבקשתה. 'ישראל ביתנו' תמכה בשנים האחרונות בגב׳ פלוסקוב ובעיר ערד ללא סייג וזאת על מנת להוציא את העיר מן המשבר אליו נקלעה. אנו יכולים רק להצטער על החלטתה של פלוסקוב שנובעת משיקולים אישיים ומבלי לראות את טובת העיר ערד. 'ישראל ביתנו' תוסיף לדאוג לעיר ערד ולתושביה", אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר