רענון בש"ס: ח"כ אמנון כהן פורש

שעה קלה לפני כינוס מועצת חכמי התורה של ש"ס שתקבע את הרשימה הבאה לכנסת ה-20, ח"כ אמנון כהן החליט לפרוש מהמפלגה. יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אני מכבד את רצונו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אמנון כהן (Hadas Parush/Flash90)

בחירות 2015: שעה קלה לפני כינוס מועצת חכמי התורה של ש"ס שתקבע את הרשימה הבאה של המפלגה לכנסת ה-20, ח"כ אמנון כהן צפוי לפרוש מהמפלגה.

ל"כיכר השבת" נודע כי כחלק הכוונה של דרעי לבצע שינוי ברשימת ש"ס בבחירות הקרובות, מבקש דרעי להחליף את אמנון כהן בחבר כנסת חדש. כהן קיבל את ההודעה על כוונת צמרת ש"ס להחליפו במועמד חדש והודיע על פרישה.

אמנון כהן משמש בימים אלו כיו"ר הוועדה לביקורת המדינה ונחשב לנציג העדה הבוכרית בישראל. לא ברור האם דרעי יביא נציג בוכרי חדש במקומו של כהן.

כהן מכהן כ-15 שנה כחבר כנסת מטעם תנועת ש"ס.

מתנועת ש"ס נמסר כי ח"כ אמנון כהן שלח הבוקר מכתב למועצת חכמי התורה וליו"ר התנועה בו הוא מבקש לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

כהן אמר כי "לאחר התלבטות והתייעצות עם משפחתי הקרובה החלטתי לא להתמודד לכנסת ה-20, הקדשתי את כל חיי למען התנועה וכך גם אמשיך מבחוץ, מודה על האמון הרב שניתן בי, אמשיך להיות שליחה של העדה הבוכרית בתנועת ש"ס".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר בתגובה כי "אמנון הוא מהח"כים הבולטים והמוכשרים שהיו לתנועה, אני מכבד את רצונו. סיכמתי עם אמנון כי ימשיך לתרום לתנועה מניסיונו הרב ולייצג נאמנה את בני העדה הבוכרית וכלל מצביעי ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר