תולדות אהרן שוב פורצת את גבולות ירושלים: תקים פרויקט בטבריה

חסידות "תולדות אהרן" פורצת שוב את גבולות ירושלים ופתחה בהרשמה לפרויקט דירות בעיר טבריה. גורם בחסידות סיפר ל"כיכר השבת": "כ-300 אברכים נרשמו בימים ספורים" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מתולדות אהרן, במרכז (צילום: מאיר אלפסי)

פורצת את גבולות ירושלים: חסידות תולדות אהרון ידועה כאחת החסידויות הבדלניות והקיצוניות, בה בני הקהילה מקפידים להתגורר בצלו של מנהיגם הרוחני בשכונת מאה שערים בירושלים.

אלא, שבשנים האחרונות, בשל מצוקת הדיור הקשה ויוקר הדירות בירושלים, פרצו עסקני החסידות את החומות והחלו לשלוח את בניהם ובנותיהם להתגורר גם בעיר בית שמש הנתפסת כפרבר סמוך לעיר הבירה.

אלא, שכעת לאחר המצוקה שהפכה לקשה עוד יותר והעלויות הגבוהות שהגיעו גם למחירי הדיור בבית שמש, הוחלט בהכוונת הרבי לצאת גם לטבריה שבצפון.

לאחר בדיקה מעמיקה של כל האופציות והאפשרויות, הוחלט בימים האחרונים לפתוח בהרשמה לבניית פרוייקט דירות בטבריה. מדובר בתפנית של ממש לאחר שנים רבות בהן הקפידו בני החסידות להישאר בירושלים-בית שמש.

הפרוייקט המדובר הנו בן חמש מאות דירות, וזכה כבר להצלחה אדירה ברישום. לטענת גורמים בחסידות, ימים ספורים לפתיחת הרישום נרשמו כבר כ-350 אברכים לפרוייקט החדש בטבריה.

בחסידות מציינים כי "הפרוייקט הנו פרי יוזמתם של ועד הקהילה לענייני דיור שבראשות רבני הקהילה, הפועלים בהכוונתו של מרן האדמו"ר מתולדות אהרן".

בכך, תצטרף חסידות תולדות אהרון לחסידות צאנז שכבר מאות מאברכיה מתגוררים בעיר הצפונית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר