התקרית בצפון - כדי לעורר את עם ישראל

את הלחץ והבהלה בגבול הצפון, עשה בורא עולם כדי לעורר את עם ישראל, שלא יחשבו שהכל מובן מאליו. צריך להודות לבורא עולם, בכל דקה, על המלחמות שעושה לטובת היהודים בארץ ישראל (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, הוא אבא ואמא של היהודים בארץ ישראל. בורא עולם שומר ומגן על כל יהודי, שהוא יהודי אמיתי, שיש לו נשמה חלק אלוק ממעל, מנער ומעורר אותו להידבק אליו. בורא עולם רוצה שכל יהודי יאמין בו מעומק ליבו, שכל היהודים יאמינו שהניסים והנפלאות שעושה ריבונו של עולם ליהודים במדינת ישראל - זה לא מובן. בורא עולם עושה את מלחמות ישראל וממשיך לעשות את מלחמות ישראל - עכשיו חזק יותר, אם זה באמצעות שליחים או ניסים. בורא עולם פוקח את עיניהם של צבא-הגנה-לישראל.

את הלחץ והבהלה בגבול הצפון, עשה בורא עולם כדי לעורר את עם ישראל, שלא יחשבו שהכל מובן מאליו. צריך להודות לבורא עולם, בכל דקה, על המלחמות שעושה לטובת היהודים בארץ ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא ממשיך את הבלאגן הגדול בעולם, בגדול וללא הפסקה. הליצנים, המלעיזים והלועגים, יחכו בסבלנות לראות מה עוד יעשה הקדוש-ברוך-הוא בעולם. צריך סבלנות - יראו וייראו כל העולם!

הקדוש-ברוך-הוא לא נהנה לראות את יהודי הגולה סובלים והם ימשיכו לסבול קשה ביותר. כל השומרים שישימו, לשמור על עסקיהם, בתיהם ומכוניותיהם, 'יתהפכו' עליהם, ילשינו ויפגעו בהם. כי השוחד והכסף הופכים את ליבו של האדם, כמו בעל חיים שבשביל אוכל יטרוף בעל חיים אחר. בישראל לא יהיה מבול, תהיה הגנה ושמירה ויהיה רק טוב. יהיו אזהרות כדי לקרב את עם ישראל לאבינו שבשמיים.

יימשכו שיטפונות, גשמים, שלגים, רוחות קשות, סערות, רעידות אדמה, גשרים יתרסקו, כבישים יתפרקו - פתאום ייחתכו באמצע, רכבות יעופו ממסילתם, מטוסים יסטו ממסלולם ויתבלבלו בניווט. האדמה תרעד בצורה הרבה יותר קשה, חום, אש ושריפות, התפרצויות הרי געש הרבה יותר קשות - למען יראו וייראו כל העולם. העולם יקבל עשר מכות קשות ביותר, והיהודים בארץ ישראל - יעמדו בצד ויסתכלו מה עושה בורא עולם בכל העולם, יראו וייראו. כמו עשר המכות שהיו במצרים, מצרים זה כל העולם כולו, וישראל - זה ישראל. אלה חוזרים בתשובה ואלה יחזרו בתשובה, שימשיכו לדמיין דמיונות ולחיות באשליות.

במצרים יש כבר בלאגן הרבה יותר קשה וימשיך - עכשיו זה הסוף, אין ברירה. דאע"ש, חמאס והאסלאם הקיצוני לא יוותרו ויתלכדו כדי לעשות מהפכה. ממשלת סיסי איחרה את הרכבת. תורכיה נשלטת כל כולה על ידי דאע"ש וחמאס. את ארדואן 'מושכים בחוטים', הוא מסתתר כל היום בחדרו ובוכה 'איפה טעיתי'.

ירדן ממשיכה לצפות ולחכות, כמו שמחכים כל שונאי ישראל, לראות מה יהיה בבחירות, שימשיכו לחכות. ריבון העולמים הודיע: לא יהיה שלום עם הפלסטינאים והחמאס, לעולמי עולמים. ובטח לא עם אבו מאזן שמשקר לכולם. ירדן ממשיכה 'לחטוף' מיליוני פליטים בארצה, עד שתאבד ירדן ותקרא 'מדינת הפליטים'. סוריה נמחקת ותמשיך להימחק. בורא עולם לא עושה לה הנחות, היא תמשיך להיגמר עד הסוף.

האיראנים, נסראללה והחיזבאללה, רוצים להעביר תחמושת וטילים ארוכי טווח לנסראללה, ויחד עם זה לגנוב טילים כימיים מסוריה שמגיעים עד 400-500 ק"מ. הפעולה שעשה צבא-הגנה-לישראל בסוריה - עשה עבודתו נאמנה, ליהודים בישראל ולקדוש-ברוך-הוא. איראן רוצה בכל דרך, להעביר לחיזבאללה טילים ארוכי טווח - הקדוש-ברוך-הוא פקח לצה"ל את העיניים וימשיך לפקוח עד עולם!

באיראן עובדים בשקט, עשרים וארבע שעות ביממה, כדי לנצל את הזמן שארצות הברית עסוקה עם הגזענות וכל הבעיות שלה. מטרתה של איראן להיות מעצמה גרעינית. ריבונו של עולם אומר ליהודים בארץ ישראל: איראן מתה מפחד מהיהודים בארץ ישראל, הם יודעים שברגע שיתעסקו עם ישראל - איראן תחרב ותתכלה מן העולם!

נסראללה וחיזבאללה לא יכולים לעשות כלום. נסראללה פוחד להתחיל בהתקפה, חס וחלילה, פוחד שתיגמר לו התחמושת. סוריה נגמרת ונמחקת ואיראן לא מצליחה להעביר לו טילים, לכן הוא חושב פעמיים אם לגמור את התחמושת שיש לו, או להשאיר את התחמושת ורק לנבוח כמו כלב.

החמאס, אבו מאזן, דאע"ש וג'יהאד מלוכדים ומאוחדים. מדריכים אותם כדי שיעשו בלאגן בארץ ישראל. בצפון נתפסו 7 פעילי דאע"ש - יש מאות. יש הרבה זירעוני דאע"ש, בצפון צריך 'לקצור' לפני שיצמחו. בצפון הארץ - דאע"ש וחמאס מתואמים. בדרום - יש קנוניות של חמאס. במזרח ירושלים, בירושלים והסביבה - ממשיך האיום על היהודים, לפקוח עיניים, לא לקחת סיכונים.

סין ורוסיה יעשו חינוך לעולם. לארצות הברית ייתן בורא עולם 'תעסוקה' שלא חלמה עליה, תעסוקה כדי שתעזוב את המזרח התיכון ותתעסק בגזענות, בכלכלה ובהפרעות מהרוסים והסינים.

כל היהודים האמיתיים, שיש להם נשמה מהקדוש-ברוך-הוא - לתת גיבוי לחיילי צבא-הגנה-לישראל ולשוטרי ישראל, הם לא משתעממים ולא יורים לחינם, לא לשפוט אותם. כל היהודים, לא רק מצרפת, לעלות לישראל. יהודי צרפת, אתם בפתח, אתם הניצוץ הראשוני החזק שפותח את הדרך ליהודים. זה רמז לכל יהודי העולם לעלות לישראל, אי אפשר לומר שלא מבינים. יהודי צרפת - לברוח מצרפת לישראל. לא למדינות אירופה וארצות הברית, חבל על כל התהליך, אחר כך יהיה פי מאה יותר קשה!

כל חברי הכנסת והממשלה: להפסיק לגנות אחד את השני ולהתחיל לעבוד במלוא המרץ לקדם את מדינת ישראל. את כל הכסף שמבזבזים בבחירות להשקיע בישוב הנגב, הגליל המערבי, שומרון ובנימין. הכלכלה בארץ ישראל הקדושה היא הטובה בעולם והיא תפרח ותגדל. יהיה שפע של עבודה ופרנסה בארץ ישראל, גם אם מאה מיליון יהודים יגיעו – ויגיעו מיליונים. אל תדאגו, חכו בסבלנות, אף פעם לא טעינו.

כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, כל המשוחדים והמשחדים, הגנבים והרמאים יעשו תשובה - ירחם עליהם בורא עולם, לא יעשו, יגידו 'לי זה לא יקרה' - יגלה אותם בתקשורת. הקטנים והלא מפורסמים, בורא עולם מטפל ישירות בייסורים קשים ביותר.

יהודים יקרים, לבחור את האנשים היותר ותיקים לכנסת ישראל, את היהודים שאכפת להם מאדמת הקודש, את היהודים שאכפת להם מהתבוללות, את היהודים שאכפת להם מהשתייה החריפה ונטילת סמים.

הורים, לשמור על בניכם ובנותיכם שלא יתבוללו, זו לא גזענות. מי שמקיים את עשרת הדיברות ומאמין בריבונו של עולם שמניע ומנהיג את העולם - הוא האדם המודרני. הוא החכם, הנבון ומלא הדעת. מי שהולך בדרך עקומה ולא מקיים את עשרת הדיברות, מי שעושה שטויות וטעויות שבגללם הוא סובל ייסורים קשים – הוא הנקרא פרימיטיבי. האדם המודרני בוחר בדרך היושר והאמת ומאמין שיש מלך המנהיג את העולם - הקדוש-ברוך-הוא. בורא עולם קורא ליהודים בישראל ובעולם: 'בואו אליי בניי, מי לה' אליי!'

יש בעולם אלפי טילי אטום. האטום בא לעולם לעשות שלום ולא חורבן. לא תהיה מלחמת עולם שלישית - יהיה בית מקדש שלישי! הודים, להתפלל שלוש תפילות ביום. הנחת תפילין היא הגנה וחוסן לכל יהודי וחיבור ישיר בינו לבין הקדוש-ברוך-הוא. העם היהודי הוא היחיד על פני כדור הארץ, שיש לו ידע ויכולת להתחבר לקדוש-ברוך-הוא!

כולנו בציפייה שיגיע היום המיוחל לכל עם ישראל. אין פה חישובי קיצין, הכל בידי ריבונו של עולם, כשיחליט - יפתיע גם את המלאכים, כדור הארץ וכל העולמות, וימליך את מלך המשיח בדור הזה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר