כיכר TV: רב בש"ס אסר להתפלל עם אלי ישי?

האם רב מש"ס אסר להתפלל יחד עם ח"כ אלי ישי? כך טוען גורם בתנועה. ח"כ משולם נהרי, שיצא בהפגנתיות ממניין בו השתתף ישי טוען: "הרגשתי לא נוח מצפונית להתפלל לצדו" (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: שמוליק קמינקר, צילום תמונה: יונתן זינדל פלאש 90)

בחירות 2015: חברי כנסת של ש"ס מסרבים להתפלל במניין בו משתתף גם ח"כ אלי ישי שנטש את התנועה לטובת מפלגה חדשה בראשותו. כך נודע ל"כיכר השבת". הסירוב להתפלל יחד עם ישי - הינו גם כאשר מדובר במניין הנערך במעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ברחוב הקבלן 45.

בשבוע שעבר הגיע ח"כ משולם נהרי להתפלל תפילת שחרית בבית ברחוב הקבלן, אולם לפתע נכנס למקום ח"כ אלי ישי. נהרי שזיהה את ישי זז באי נוחות במקומו, ולאחר דקות ספורות - במהלך התפילה - קיפל את התפילין ועזב את בית הכנסת בהפגנתיות. דקות לאחר מכן, רכש אחד ממתפללי בית הכנסת עבור אלי ישי עלייה בספר תורה.

גורמים שונים טוענים כי מדובר בהוראה של אחד מחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, נהרי עצמו הכחיש וטען בשיחה עם "כיכר השבת" כי עשה זאת מאחר ומצפונית לא הרגיש בנוח להתפלל לצד ישי לאחר פרסום הקלטת של הרב עובדיה יוסף זצ"ל נגד דרעי.

עוד במבזק: איילת שקד קוראת לציבור להעתיר עבור השר אורי אורבך; דאעש ערפו את ראשו של עיתונאי יפני נוסף; וגם: לא תאמינו מה אפשר לעשות עם מגהץ.

וידאו: ארכיון כיכר השבת, ynet, ברסלב סיטי. ערוץ הכנסת, יוטיוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר