מאות עגלות תינוק שנגנבו הוחזרו במבצע מיוחד

מאות עגלות תינוק בשווי של מאות אלפי שקלים שנגנבו ממחסן בצפון, הוחזרו לבעליהם במבצע מיוחד שכלל שיתוף פעולה של משטרת משגב, צה"ל והמשטרה ברשות הפלסטינית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

מאות עגלות תינוק בשווי של מאות אלפי שקלים שנגנבו ממחסן בצפון, הוחזרו לבעליהם במבצע של משטרת משגב בסיוע צה"ל והמשטרה ברשות הפלסטינית. ​

בפעילות מאומצת של משרד מודיעין בילוש משגב בפיקודו של פקד אושרי אמור ובסיוע מחוזות המשטרה תל אביב, מרכז וירושלים אותרה חוליית הפורצים אשר פעלה בכל הארץ.

במהלך הפעילות אותרו על ידי בלשי משטרת משגב מחסנים ורכבים המשמשים את החבורה כמו כן נתפסו מוצגים מהתפרצויות לעסקים בתחום תחנות רמלה ופתח תקווה.

במקביל לאיתור המחסנים וכלי הרכב בלשי משטרת משגב עצרו מספר ימים לאחר מכן ארבעה חשודים המשתייכים על פי החשד לחבורה ומעצרם הוארך מעת לעת. שלושה מהם תושבי כפר קאסם והרביעי תושב בתל אביב כולם בשנותה-30 לחייהם.

אתמול סמוך לשעה 15:00 בצהריים נעצר החשוד החמישי סוחר פלסטיני תושב טול כרם שעל פי החשד קנה את הסחורה הגנובה.

בהמשך למעצר החשודים נתפסה המשאית בה הועברה הסחורה הגנובה וכן נתפס רכב ששימש לפתיחת צירים במטרה להקל על תנועת המשאיות באופן חופשי, החשודים נחקרו מעצרם הוארך מעת לעת ולאחר התפתחויות בחקירה נוצר קשר עם צה"ל וגורמי בטחון מהרשות הפלסטינית ובמאמץ משותף של כלל הגורמים אותרו עגלות התינוק שנגנבו כשהם מוסתרים במחסן בתחומי הרשות .הסחורה נתפסה והוחזרה אתמול לבעליה.

במשטרה אומרים כי החשוד הפלסטיני יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בעכו.

מפקד משטרת משגב סנ"צ מעוז בן שבו אמר: "פעלנו במקצועיות ובנחישות תוך שיתוף פעולה מלא עם גורמי צה"ל וגורמי משטרה ברש"פ אני שמח מאד ששיתוף הוביל לאיתור הסחורה שנגנבה והחזרתה לבעליה".

מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר שיבח את עבודת כלל הגורמים שפעלו להחזרת הרכוש וציין "בימים אלו בהם המשטרה נדרשת יותר מתמיד לחשבון נפש הציבור צריך לדעת שיש לנו משטרה מקצועית ונחושה וגם בפענוח הנוכחי לא חסכנו במשאבים כחלק מהמאמץ להגן על שלומו ביטחונו ורכושו של הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר