כיכר TV: האישה החרדית שהבריחה מפגינים בגופה

כותרות המבזק: אישה חרדית מנעה הפגנה של קיצונים בגופה, תיעוד נוסף מאלימות התלמידים בפוניבז' וגם: 11 שנים להקמת פייסבוק, מה חושב עליה הציבור החרדי? (כיכר TV)

(עריכה: כיכר השבת)

לפני אחת עשרה שנים, הקים מארק צוקרברג את הרשת החברתית פייסבוק. מה חושבים כיום ברחוב החרדי על האתר המקשר בין אנשים ולא אחת עם מסייע למהפכות בעולם? כתב "כיכר השבת" צביקה גרוניך יצא לבדוק.

המחנך הרב מרדכי בלוי, סיפר על בקשות חברות שהוא מקבל מגולשי פייסבוק: "כל בוקר מישהו שולח לי במיילים 'תצטרף אליי לפייסבוק', כל מיני דברים שאני לא מבין. אנשים לא יודעים שאפילו החפץ חיים לא קלט אז שיבוא יום כזה - זה השיא של הזבל שבזבל של הרכילות והלשון הרע".

עוד במבזק כיכר TV:

• בעוד מאמצי השלום בישיבת פוניבז' נמשכים, מגיע תיעוד נוסף, קשה ביותר, של האלימות בישיבה. כתבנו ישראל כהן מוסיף פרטים.

• מטוס בטייוואן צנח לנהר ולפחות עשרים ושנים בני אדם נהרגו בהתרסקותו. רוכב אופנוע קלט את ההתרסקות, שבה נראה המטוס צולל, פוגע בגשר ומתרסק בנהר.

• ביישוב הבדואי חורה הוכרז יום אבל בעקבות התאונה שבה נהרגו שמונה נשים ונפצעו 29. בראיון לאתר YNET אומר אחמד אבו שחטה שאמו נהרגה בתאונה, "זו רשלנות, הכתובת הייתה על הקיר"

• ולסיום, לאישה חרדית נמאס מהפגנות פעילי נטורי קרתא נגד הגיוס שעיכבו את האוטובוס בו נסעה, במקום להמתין היא יצאה אליהם ופשוט דחפה אותם. יעקב לדרמן תיעד.

• מזג האוויר: מחר, יום חמישי, יהיה מעונן חלקית ותורגש עלייה ניכרת בטמפרטורות. ייעשה חם מהרגיל לעונה ויבש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר