גנב אוטובוס, נהג בשכרות ללא רישיון נהיגה - ונתפס

צעיר מקריית מלאכי הצליח לעבור כמעט על כל חוקי התנועה האפשריים בנסיעה אחת. על פי החשד, הוא גנב אוטובוס, נהג בשכרות ובפראות כשהוא ללא רישיון נהיגה • צפו (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

צעיר תושב קריית מלאכי הצליח לעבור כמעט כל חוקי התנועה האפשריים, תוך כדי נסיעה אחת בלבד. על פי החשד, הוא גנב אוטובוס אגד, נהג בשכרות ובפראות בכביש מהיר וכל זה ללא רישיון נהיגה.

הסיפור החל לפני מספר ימים כאשר שוטרי תחנת אשדוד במרחב לכיש עצרו גנב אוטובוס אגד לאחר נסיעה מסוכנת בכביש 4. המעצר התאפשר לאחר שאזרחים שהבחינו בנסיעתו הפרועה הורידו אותו מההגה והזעיקו את המשטרה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו השבוע, נוסף על גניבת האוטובוס, החשוד, תושב קרית מלאכי בשנות העשרים המוקדמות לחייו, נהג בשכרות, ללא רישיון נהיגה וגרם נזק בנסיעתו המסוכנת. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

במשטרה מספרים כי לפני מספר ימים בשעת בוקר מוקדמת, התקבלו מספר דיווחים במשטרת אשדוד במרחב לכיש על נהג באוטובוס אגד אשר נוסע בפראות על כביש 4 לכיוון צפון. אזרחים שנסעו בכביש באותה שעה, הורידו את הנהג מההגה ומסרו אותו לידי שוטרי הסיור של תחנת אשדוד אשר הגיעו למקום תוך מספר דקות. במהלך מעצרו החשוד ניסה להימלט אך ללא הצלחה.

על פי כתב האישום, החשוד גנב את האוטובוס מחניון אגד והניע אותו על ידי כפתור ההנעה. לאחר מכן נסע בפראות בכביש המהיר תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך וגורם לאזרחים רבים לסטות ממסלולם.

באותה שעה שרר ערפל כבד באזור, ולמרות זאת החשוד נסע במהירות מופרזת. באזור צומת 'אמונים', הצליחו מספר אזרחים שנסעו בעקבותיו להורידו מההגה. במקביל, שוטרי הסיור של תחנת אשדוד הגיעו למקום ועצרו את החשוד. מאוחר יותר הוא נלקח לחקירה בתחנת משטרת אשדוד והתברר כי נהג בשכרות וללא רישיון נהיגה.

השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין סעיפי אישום רבים: גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, התנהגות הגורמת נזק, סטייה מנתיב תנועה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר