לפני כולם: כך תתקינו WhatsApp עם שיחות קוליות

ווטסאפ תשיק על פי כל הסימנים את הגרסה הרשמית הכוללת שיחות קוליות בקרוב ממש. אך אם אין לכם סבלנות להמתין לגרסה הרשמית, קבלו את ההדלפה הכי חמה ברשת - אפליקציית ווטסאפ הכוללת שיחות קוליות להורדה לאנדרואיד (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השיחות הקוליות בווטסאפ כבר כאן: לאחר חודשים של ציפייה ומספר הדלפות שרמזו ואף גילו כי אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם תטמיע בקרוב ממש את השיחות הקוליות, מגיעה כעת ההדלפה הכוללת את אופציית השיחות הקוליות באפליקציה הפופולרית.

ההדלפה מגיעה מפורום המפתחים xda developers, שם גילו כי בגרסאות הרשמיות של חברת ווטסאפ כלולה אופצית השיחות הקוליות, אלא שהאפשרות איננה נגישה למשתמשים שלא זכו להזמנה מהחברה בעקבות חסימה שבוצעה באפליקציה. שעות ספורות לאחר מכן, שחרר מפתח בפורום גרסה הכוללת את הסרת החסימה ומאפשרת לכל אחד לעשות שימוש בשיחות הקוליות בווטסאפ.

על מנת לזכות לשיחות הקוליות של ווטסאפ, עליכם להוריד את קובץ ההתקנה (אפשרי לבעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד), לאחר מכן תאלצו להסיר את הגרסה הנוכחית של ווטסאפ המותקנת על מכשירכם ולהתקין את קובץ ההתקנה. לאחר ההתקנה תוכלו לעבור לכרטיסיית ה"שיחות" השמאלית, שם תוכלו לבצע שיחות קוליות עם כל מי שהתקין גם הוא את הגרסה הכוללת את האופציה.

שימו לב! על ידי מחיקת האפליקציה ימחקו כל השיחות השמורות באפליקציה. על מנת לשמור את השיחות תוכלו לגבות אותם על ידי כניסה לתפריט > הגדרות > הגדרות שיחה, שם תוכלו לגבות אותן.

התקנת ווטסאפ מחדש תחזיר באופן אוטומטי את הגדרות האפליקציה לברירת מחדל, כך שהגדרות הפרטיות יציגו את אופציית ה"נראה לאחרונה" ואת ה-V הכחול המאשר קריאת הודעות.

על מנת להתקין את הגרסה תאלצו לאפשר התקנת יישומים ממקורות לא מוכרים. תוכלו למצוא את ההגדרה בהגדרות האבטחה של מכשיר האנדרואיד שלכם.

לאחר התקנת האפליקציה יתווסף למסך הבית אייקון של ווטסאפ, אלא שהוא לא יוביל לפתיחת האפליקציה. על מנת לפתוח את ווטסאפ היכנסו למסך האפליקציות שם תוכלו להיכנס לאפליקציה. תוכלו להחליף את קיצור הדרך המקורי בזה שתשלחו למסך הבית.

גרסת הווטסאפ כוללת שינויים שבוצעו באפליקציה, וההתקנה היא על אחריות המשתמש בלבד!

אל תשכחו לגבות את השיחות
ולאשר התקנת יישומים ממקורות לא מוכרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר