התנאי של הבית היהודי: איילת שקד לביטחון פנים

במפלגת הבית היהודי הודיעו כי התנאי שלהם לכניסה לקואליציה העתידית הוא שח"כ איילת שקד תקבל את המשרד לביטחון פנים. היום תציג שקד תכנית 'חוק וסדר' לרפורמה במשטרה (פוליטי)

דודי סילבר | כיכר השבת |
(פלאש90)

מחלקים את העור: הבחירות יתקיימו בעוד יותר מחודש, אבל במפלגות שונות כבר מסמנים יעדים, ובבית היהודי הודיעו כי התנאי שלהם לכניסה לקואליציה הבאה היא קבלת המשרד לביטחון פנים בשביל ח"כ איילת שקד.

"הגיע הזמן ליד ברזל‭,"‬צוטטו גורמים במפלגה ב-ynet. "איילת שקד הוכיחה שהיא אשת ברזל: עם המחבלים, המסתננים וכל דבר שנגעה בו. הגיע הזמן שלראשונה תהיה שרה לביטחון פנים‭."‬

היום (ראשון) תציג שקד תכנית 'חוק וסדר', ובה תוצג תכנית הפעולה של הבית היהודי לטיפול בכלל הזירות, ו"קץ מדיניות ההכלה". "לא יהיה רחוב שניידות משטרה לא ייכנסו אליו‭,"‬ אומרים במפלגה. התכנית תתייחס גם למשבר שפוקד את המשטרה, בעקבות גל הבכירים שנחקר בפרשות שונות. שקד אמרה אמש: "אם יש לנו את הצבא הטוב בעולם, יכולה להיות לנו המשטרה הטובה בעולם. צריך ניהול נכון במשטרה‭".

בבית היהודי ידרשו גם כי כל הנושא של הטיפול בקרקעות הבדואים בנגב, יועבר לאחריות המשרד לביטחון פנים, וזאת בכדי לשנות את המדיניות שהתווה בני בגין וועדת פראוור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר