התגובה של כחלון: "נתניהו לא רואה אותך ממטר"

במפלגת 'כולנו' מפיצים תגובה לסרטון של נתניהו, בו התייחס לפרשות שעוסקות באורח חייו, כשאת הפרשות של נתניהו בסרטון הם החליפו בכותרות על המצב החברתי (פוליטי)

(מתוך חשבון היוטיוב -כולנו כחלון)

התגובה של כחלון לנתניהו: במפלגת 'כולנו' מפיצים היום (ראשון) תגובה לסרטון שהפיץ אמש נתניהו, בו התייחס לפרשות שעוסקות באורח החיים במעונו, ומשתמשים בסרטון של נתניהו, כשאת הפרשות של נתניהו בסרטון הם החליפו בכותרות על המצב החברתי.

בסרטון המקורי של נתניהו, נראה עוזרו של ראש הממשלה המתפרץ במהלך שיחה חשובה של ראש הממשלה אל החדר, ומטריד אותו בפרסומים שונים עליו ועל ביתו בתקשורת. כך למשל הוא מדווח על "פרשת הדגים המורעבים והצמאים", "פרשת המזגן המרעיש" ועוד.

נתניהו עצמו פונה לציבור בסרטון ואומר כי "הם רוצים להסית (כך במקור) את תשומת הלב שלכם מהדברים החשובים באמת ולעסוק בשטויות, אבל אנחנו עוסקים בדברים החשובים. מי ישמור על ביטחון ילדנו, מי יצמיח את הכלכלה שלנו, זה או אנחנו, או הם. ואתם יודעים, זה אנחנו, רק הליכוד".

לקראת סיום הסרטון נכנס עוזרו של נתניהו שוב לחדר ושואל אם ראש הממשלה רוצה לשתות משהו. נתניהו עונה בציניות: "בא לי גלידה, אבל לא פיסטוק".

בסרטון התגובה של כחלון, נראה העוזר מתפרץ לחדר של נתניהו ומדווח לו על התייקרות המזון, על כך שאנשים לא מצליחים לגמור פה את החודש, על הבנקים, על כך שיש מיליון וחצי אנשים רעבים ועל סגירת מפעלים כשתוך כדי נתניהו מגיב כלא מאמין.

בהמשך, נראה נתניהו אומר כי "הם רוצים להסית (כך במקור) את תשומת הלב שלכם מהדברים החשובים באמת ולעסוק בשטויות, אבל אנחנו עוסקים בדברים החשובים... דווקא בא לי גלידה, אבל לא פיסטוק".

לאחר הדברים מופיעה הכתובית: "נתניהו לא רואה אותך ממטר. כחלון. נטו בשבילך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר