עימות פוליטי

נפתלי בנט תוקף את יעקב פרי: "חסר לך שיקול דעת"

ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) התייחס לדרישת 'הבית היהודי' לקבל את המשרד לביטחון פנים עבור ח"כ איילת שקד ואמר כי "הגברת חסרת ניסיון" • בתגובה, השר נפתלי בנט תוקף אותו בחריפות ואומר: "אתה מדבר על שיקול דעת? אתה גם גבר גבר וגם שמאל קיצוני, וגם יו"ר המפלגה שלך מביא עמו הרבה ניסיון" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יעק בפרי (צילום: פלאש 90)

ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) תקף את ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) על היותה חסרת ניסיון ובתגובה זוכה להתקפה מיו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט.

הבוקר (ראשון) בראיון לניסים משעל, התייחס פרי לדרישת הבית היהודי לקבל את המשרד לביטחון פנים עבור איילת שקד ואמר כי "הגברת חסרת ניסיון. אלו דברים שיש לנהוג בהם בקצת יותר שיקול דעת".

בתגובה, תקף השר בנט בדף הפייסבוק שלו וכתב: "יעקב פרי, שכנעת אותי. אהפוך עולם כדי שאיילת שקד תהיה השרה לביטחון הפנים של ישראל".

"יעקב פרי מהמפלגה ה"פמיניסטית" של לפיד, החליט היום שאילת שקד פסולה מלכהן בתפקיד השרה לביטחון פנים בממשלת ישראל, לאחר שהודענו שהיא המועמדת שלנו לתפקיד החשוב. מדוע? לפי מר פרי אסור לתת לאיילת שקד 'לקבוע את מדיניות בטחון הפנים של מדינת ישראל, מבחינת מלחמה בטרור ובניין הכח' כי 'הגברת היא חסרת ניסיון' - וגם כי אלו הם דברים שהם גורליים במדינת ישראל וצריך לנהוג בקצת יותר שיקול דעת", כתב בנט.

"מר פרי הנכבד", כותב בנט, "נניח לרגע בצד את האמירה השוביניסטית הבוטה 'הגברת היא חסרת ניסיון', שהרי האדון, יו"ר המפלגה שלך, יאיר לפיד, הגיע עם הרבה ניסיון לתפקיד שר האוצר והוכיח ביצועים מרשימים. נניח לזה".

"אתה מדבר על שיקול דעת? אתה? אתה שהטפת לירידה מרמת הגולן (!) מדבר על שיקול דעת? אתה שאמרת חודש אחרי הפיגוע במלון פארק: 'נציע לרשות הפלסטינית: על כל חודש של שקט מטרור, נפנה התנחלות אחת או שתיים' - האם זהו שיקול דעת? ניסיון במלחמה בטרור? אתה שתומך בהקמת מדינה פלסטינית (לצערי, כמו כל המפלגות בכנסת חוץ מהבית היהודי) מדבר על שיקול דעת? כמה טילים עוד צריכים לנחות פה כדי שתבין שזה רעיון מסוכן והזוי?", תקף בנט.

בנט המשיך: "אתה שתמכת בשחרורי מחבלים פעם אחר פעם מדבר על שיקול דעת ועל בטחון הפנים של ישראל? אתה, שתומך בחזרה לקווי 67, אתה מדבר על שיקול דעת?".

"אין ספק מר פרי, אתה מבין באסטרטגיה, לך יש שיקול דעת", כתב בנט בציניות, "אחרי הכל - אתה גם גבר גבר בניגוד לאיילת שקד, וגם שמאל קיצוני בניגוד לאילית שקד, וגם יו"ר המפלגה שלך מביא עמו הרבה ניסיון, בניגוד לאיילת שקד כמובן".

"אתה מהחונטה הנכונה, אתה מהצד הנכון של המפה, ובכלל - גם המשטרה הוכיחה מהו שיקול דעת, טוהר מידות וערכים - למה שניתן ל"גברת חסרת הניסיון" שקד לקלקל את כל הטוב הזה?", הוסיף.

בנט חידד את דרישותיו: "אז אני מודיע לך כאן ועכשיו: אם הייתי צריך עוד סיבה כדי לדרוש שאיילת שקד תהיה השרה לביטחון הפנים של ישראל, היום נתת לי את הסיבה הגדולה ביותר. שקד שהעבירה את החוק נגד חנינה למחבלים (נגד עמדת המפלגה שלך), שהעבירה את חוק משאל עם (כדי למנוע מאנשים עם רעיונות כמו שלך לזרוק יהודים מהבית בשרירותיות), ושלחמה את מלחמת הימין הלא מתנצל לכל אורך חייה - היא הכי ראויה בכנסת לשאת בתפקיד החשוב הזה".

לדבריו, "שקד, כשרה לביטחון פנים תיאבק באמת במסתננים, תעצור את קונספציית הבטונדות המופקרת בירושלים, תפסיק את הקייטנה של המחבלים בבתי הכלא, תחזיר את הריבונות לנגב והגליל, תעצור את ההסתה של התנועה האסלאמית, ובקיצור - תחזיר את הביטחון האישי של כל אחד מאיתנו לרחובות".

"ובעיקר, שקד תסתכל למציאות בעיניים, יותר מכל ה"ביטחוניסטים" שכמותך, שנכנעים מובסים בפני הטרור פעם אחר פעם. הנס שלנו, מר פרי, שלא הקשבנו לשיקול דעתך אז, אני מתחייב לא להקשיב לו גם עכשיו. השרה לביטחון פנים אילת שקד תשמור גם ביטחונך ובטחון ילדיך. עוד תודה לבית היהודי על כך. מניסיון", כתב בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר