כיכר TV

יהודה גליק חושש: הג'יאהד האסלאמי מעוניין לפגוע בי

פעיל הימין יהודה גליק שניצל מניסיון התנקשות חושש לחייו. בראיון ל"כיכר TV" הוא אומר כי הוא נמצא באיום מתמיד: "הג'יאהד האסלאמי מעוניין להמשיך לפגוע בי והדבר לא פוסק". המשטרה: מקיימים הערכת מצב לקביעת רמת האיום • עוד במבזק: האם הפלג הירושלמי יצביע למפלגת 'יחד' של ישי? צפו (כיכר TV)

(תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

מבזק כיכר TV: חודשים ספורים לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו, פעיל הימין יהודה גליק עדיין חושש להסתובב חופשי בשל איומים על חייו.

בראיון ל'כיכר TV' אומר גליק כי "אני נמצא לפי ידיעתי, לפי הודעות שאני מקבל מהמודיעין של המשטרה והשב"כ, אני נמצא באיום מתמיד, הג'יאהד האסלאמי מעוניין להמשיך לפגוע בי והדבר לא פוסק".

במשטרה אומרים בתגובה לטענותיו של יהודה גליק: "בהתיייחס לפנייתך בנושא פעילי ציבור מאוימים, נבהיר כי משטרת ישראל מקיימת הערכת מצב מיוחדת לקביעת רמת האיום, ומנחה מקצועית את הגורם המאוים ליישום 'סל האבטחה' שנקבע, לרבות עמידה בתנאים לשמירה על בטחונו, בהתאם לתדרוכו בדבר התנהגות נכונה".

עוד נמסר כי "לצד זה, פועלת המשטרה במישור המודיעיני והחקירתי בשתוף גורמי ביטחון נוספים, לסיכול האיום".

עוד בכיכר TV

> 35 ימים לבחירות והמפלגות החרדיות נאבקות על כל קול. האם הרב שמואל אוירבך, מנהיג הפלג הירושלמי יורה לאנשיו להצביע לאלי ישי? יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים של אתר וואלה, מנתח.

> לראשונה מזה שנים, מנסה המערך ליצור מהפך ולשוב לשלטון על חשבון הליכוד. שמעון ליברטי חוזר במנהרת הזמן לבחירות 99' ובודק מה השתנה מאז.

> כוחות צה"ל השמידו בימים האחרונים קצה מנהרה ליד קיבוץ נחל עוז בדרום. במהלך מבצע צוק איתן אותרה המנהרה, ומאז היא הייתה בשליטת צה"ל. כעת, כאמור, המנהרה הושמדה.

> ולסיום: שף הרפתקן ביקש לבצע ניסוי במטבח - ולטגן ניוקי על מחבת גריל. לא זו הייתה התוצאה שציפה לה.

> תחזית מזג האוויר: הסערה בפתח. לקראת ערב יחלו לרדת גשמים חזקים בצפון הארץ והחרמון ייצבע לבן. הגשם צפוי להתפשט גם למרכז, כשהוא מלווה ברוחות עזות.

קרדיטים

וידאו יהודה גליק: באדיבות עובדה, קשת, ערוץ 2; ארכיון בחירות 99: באדיבות חדשות 2; וידאו נחל עוז: רועי עידן, ynet; קטעי וידאו נוספים: שלומי כהן, ארכיון כיכר השבת, מתוך יוטיוב, ynet.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר