יצחק אהרונוביץ' נגד איילת שקד: "להיכנס לנעליים שלי?"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' תקף היום את מפלגת הבית היהודי בעקבות כוונתם לדרוש את משרדו לח"כ איילת שקד, ואת האמירות של נפתלי בנט על הפשיעה במגזר הערבי (חדשות)

דודי סילבר | כיכר השבת |
(אלכס קולומיסקי - פלאש90)

הקרב על ביטחון פנים: אחרי שבבית היהודי הודיעו שיבקשו את המשרד לביטחון פנים בשביל ח"כ איילת שקד כתנאי סף לכניסה לקואליציה הבאה, השר המכהן תוקף את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ואת אמירותיו על פשיעה במגזר הערבי.

בביקור אצל משפחות ההרוגות מהתאונה בשבוע שעבר בחורה, אמר אהרנוביץ' כי "מדובר באמירה מאוד לא מוצלחת של בנט, שנגועה בהרבה פופוליזם".

לדבריו, "המשטרה תמשיך לתת תעדוף למגזר. מי שחושב שלא יהיו גנבים או פורצים מעלה טענות חסרות שחר. כמו שיש ערבים, יש גם פורצים יהודים ואי אפשר למתג אזור מסוים או אנשים מסוימים. זה לא נכון".

הוא תקף ואמר: "הכל פופוליזם, ספינים שביל להשיג עוד כמה קולות. הרוב זה פוסטים ולייקים. אני פה לשמור על הדו קיום ולחזק את המגזר הערבי. הבעיה היא לא במשטרה ובאכיפת החוק, אלא במשרדי הממשלה, שיקצו יותר משאבים. אותו שר כלכלה שייתן יותר תעסוקה לבני הנוער, תשתיות וחינוך כדי שלא יגיעו למקומות האלה".

בהתייחסו לשקד אמר: "אני מעריך אותה באופן אישי, אבל להיכנס לנעליים של השר? הן מורכבות ורגישות וגדולות. אני מקווה שמי שייבחר, איילת או מישהו אחר, אאחל לו בהצלחה".

בהתייחסו לשורת הפרשיות המביכות במשטרה, בהן נחקרו בכירי הארגון בחשד לביצוע מעשים חמורים, אמר אהרונוביץ' כי הוא מחזק את מח"ש. הוא הוסיף כי אינו חושב שהתפטרותו של המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו תהווה פיתרון". הוא הצהיר גם כי לא ימנה בכירים חדשים ללא בדיקת פוליגרף.

בבית היהודי מיהרו להגיב לדברים ואמרו: "המתקפה על איילת שקד מצד השר אהרונוביץ ויעקב פרי מסמלת את קריסת חונטת הקצינים השוביניסטית הגברית של אנשי השמאל, שהצביעה בעד שחרור מחבלים ופגעה בביטחון אזרחי ישראל וכעת מטיפים לח"כית היחידה שהעבירה חוק נגד שחרור המחבלים ושמרה על ביטחון ישראל. איילת שקד תהיה השרה לביטחון פנים ותשיב את הביטחון האישי לרחובות ישראל חרף המתקפות הפרועות נגדה".

"לגבי מידת הנעליים של אהרונוביץ' לא נרחיב את הדיבור", עקצו במפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר