כך נערכת משטרת ישראל לסערה

במשטרת ישראל נערכים למזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים, כאשר צירים שונים עלולים להיחסם כתוצאה משיטפונות, קריסת עצים והצטברות קרח על הכבישים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

במשטרת ישראל נערכים למזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים. במשטרה פרסמו הודעה עם מספר דגשים לימים הקרובים.

לדברי המשטרה, "בימים הקרובים, בהתאם לנתוני הרשות המטאורולוגית, צפויה לחלוף את מדינת ישראל מערכת חורפית, לרבות שלג במקומות גבוהים, אובך במרכז וסופות חול בדרום".

משטרת ישראל נערכת במישור המבצעי, בדגש על היבטי תנועה, עקב חשש לחסימת צירים ברחבי הארץ כתוצאה משיטפונות, קריסת עצים, שלג והצטברות קרח על הכביש ופגיעה בתשתיות.

בתוך כך, כוחות מתוגברים יתפרסו בהתאם להערכות המצב המבוצעות בשיתוף כלל גורמי הביטחון וההצלה, לשמירה על ביטחון הציבור ושגרת החיים.

בנוסף, מוקדי 100 יתוגברו על מנת לתת מענה לפונים, משמרות השוטרים יתוגברו בכוח אדם, ויחידות המתנדבים העוסקות בחילוץ ייערכו וישמשו ככוח כוננות לאירועים שונים שעלולים להתפתח.

במשטרת ישראל קוראים "לכלל הציבור לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה. כמו כן, המשטרה קוראת לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה".

כמו כן, יש להדליק אורות ולהימנע מעצירות פתע. חל איסור לעצור בשולי הדרך אלא רק בתחנות רענון מוסדרות. אם אין ברירה ויש תקלה ברכב, יש לעבור מיידית מעבר למעקה הבטיחות הרחק מהכביש ולהתקשר למוקד 100.

מוקד אגף התנועה יזרים כל העת הודעות לתקשורת על חסימות כבישים והמלצה לנוע בדרכים חלופיות. לפיכך, מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר