לוד: עשרות חב"דניקים יפגינו נגד השכרת דירה לעובדים זרים

עשרות חסידי חב"ד צפויים להפגין בלוד כנגד דירה שהושכרה לעובדים זרים: "זו שערורייה, אי-אפשר לעבור על זה לסדר היום. יהרסו את הצביון של השכונה". הבעלים: הכל חוקי (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (Yonatan Sindel/Flash90)

חסידי חב"ד המתגוררים בעיר לוד יקיימו הערב (רביעי) הפגנה בשכונתם, וזאת לאחר שלטענתם אחד התושבים השכיר באחרונה את דירתו לעובדים זרים.

התושבים שהבחינו באותם עובדים פורקים את הריהוט לדירה המדוברת, הזמינו את כוחות המשטרה שהגיעו ובדקו את התעודות ומצאו כי העובדים נמצאים בארץ כחוק, ומשכך לא נותר להם אלא לעזוב את המקום.

ההפגנה שבה צפויים להשתתף עשרות מהתושבים וכן גורם בכיר בעירייה, תתקיים על-יד אחד הבניינים הסמוכים לבית-הכנסת 'בית אריה'. על פי הדיווח ב-COL, בהודעה שהופצה לתושבים נכתב: "לא ניתן ל-16 אריתראים להפוך את שיכון חב"ד לדרום תל-אביב".

אחד התושבים אמר: "אמרו לנו שזה נעשה בתום-לב ולא ידעו שמדובר בשיכון חב"ד. זו שערורייה, אי-אפשר לעבור לסדר היום בשום אופן, זה יהרוס את כל הציביון של השיכון".

בעל הדירה אמר ל-COL: "השכרתי את הדירה לחברת כ"א שמעסיקה עובדים זרים כחוק וכדין. יש לי כל האישורים גם שהייה וגם עבודה. העובדים מועסקים בנמל התעופה. בן גוריון. אם הייתה להם בעיה מול החוק בוודאי לא היו מעסיקים אותם שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר