כיכר TV

התלמידים מפגינים, ראש הישיבה חותם על דיחויים

למרות ההפגנות הסוערות ברחבי הארץ כנגד ההתייצבות בלשכות הגיוס, בני ישיבות מ'הפלג הירושלמי' בוחרים להתייצב כרגיל בחסות ראש ישיבת פוניבז' הגר"ש מרקוביץ • עוד ב"כיכר TV": אברך החליט לוותר על העולם הבא שלו בשביל הגר"ש אוירבך, כיצד מת היטלר ומה יהיה מזג האוויר בהמשך השבוע? (צפו במבזק)

(עריכה: כיכר השבת)

במהלך שיש מי שיגדירו כ"צביעות", בני ישיבות המפגינים נגד הגיוס - עדיין מתייצבים בלשכות, כאשר לא אחר מאשר ראש ישיבת פוניבז' מפלג המחבלים, הרב שמואל מרקוביץ חותם על הדיחויים. כך עולה ממסמכים שהגיעו לאחרונה ל"כיכר השבת". לפני מספר חודשים חשף "כיכר השבת" התנהלות דומה בישיבת הגר"ש אוירבך בירושלים. בישיבתו של הרב מרקוביץ' סירבו להגיב ומסרו כי הם "לא מדברים עם האינטרנט".

עוד במבזק: אברך תושב קריית ספר ויתר על העולם הבא שלו במידה ויתברר שדרכו של הרב שמואל אוירבך בהנהגת הציבור החרדי היא הנכונה. כתבנו ישראל כהן דיווח מוקדם יותר כי ההסכם שעשה האברך עם חברו נעשה בקניין גמור, אם כי לא ברור כיצד ידעו הצדדים מי מגדולי הדור צודק בדרכו ההשקפתית.

האובך הכבד שהגיע עם המערכת החורפית, גורם לזיהום אוויר כבד. המשרד להגנת הסביבה הודיע הבוקר כי ברחבי הארץ עדיין שורר זיהום אוויר חמור עקב סופות חול ואבק. על פי ההודעה בהיבט ארצי מדובר בסופת האבק הנרחבת ביותר בחמש השנים האחרונות. במקביל, הסופה והרוחות גורמים לנזקים ברחבי הארץ

מסמך של האף בי איי ששוחרר לפני תקופה חושף גרסה לפיה היטלר לא התאבד בפירהרבונקר בברלין, אלא חי עד זקנה ושיבה בארגנטינה. האיש שמסר את הגרסה היה מודיע אנונימי שהעיד בתמורה למקלט מדיני, לדבריו, היטלר הגיע לארגנטינה בצוללת גרמנית יחד עם בכירים נאציים נוספים. יש לציין, כי בניגוד לגרסה זו שמידת מהימנותה לא ברורה, ישנם עדים רבים כי היטלר התאבד בירייה ביום בו הכוחות הרוסים הגיעו לברלין וגופתה הוספגה בבנזין ונשרפה.

ולסיום, באינדונזיה ישנו מין מיוחד של תרנגולות שקול קירקורן נשמע כצחוק רועם, במדינה המוסלמית, מגדלים את התרנגולים בני משפחת המלוכה ואף מקיימים תחרות בה שופטים מקצועיים נותנים ציונים לתרנגולות.

מזג האוויר: לאחר שהמערכת החורפית הגיעה לישראל, מחר הרוחות ייחלשו אך יוסיף להיות גשום וקר בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. בחרמון תימשך סופת השלגים. בבוקר עדיין ייתכן שלג גם בצפון הגולן. בדרום יהיה אביך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר