קריסת הפיקוד

למרות הבחירות: וינשטיין אישר למנות ניצבים חדשים במשטרה

בעקבות קריסת הפיקוד הבכיר במשטרה בשל חשדות נגד כמה ניצבים, אישר היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין למנות כמה ניצבים חדשים למרות מערכת הבחירות (משטרה)

דודי סילבר | כיכר השבת |
(יונתן סינדל - פלאש90)

המבוכה במשטרה: היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, קבע היום (חמישי) כי למרות שישראל נמצאת במערכת בחירות, בשל פרישתם של כמה ניצבים בתפקידים בכירים, ניתן למנות מפקדים חדשים למפקד מחוז ש"י, ראש אגף התנועה וראש אגף משאבי אנוש, ולסגן המפכ"ל.

ההחלטה התקבלה בעקבות קריסת הפיקוד הבכיר במשטרה, כאשר שבעה ניצבים וקצינים בכירים אחרים נחקרים וחלקם נאלצו לפרוש. כיום מכהנים במשטרה רק 12 ניצבים, לעומת 16 בעת שסגל הפיקוד מלא.

לדברי וינשטיין, בהחלטה שהעביר לשר לביטחון פנים יצחק אהרנוביץ', הוא כותב כי החליט לאשר את המינויים מכיון שיש "בדבר צורך חיוני ומיידי באיוש תפקידים אלו".

בנוסף לכך, וינשטיין קבע כי אין מניעה למנות ממלא מקום לתפקיד סמפכ"ל המשטרה. והוא ייאויש על ידי ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז ת"א. במקביל. ניצב ירון בארי, המשמש היום ראש אגף משאבי אנוש, ימונה לתפקיד ראש אגף התנועה, ותנ"צ ש' - מפקד הימ"מ - יועלה בדרגה וימונה למפקד מחוז ש"י.
מינוי נוסף המתאפשר בעקבות ההחלטה הוא של ניצבת. בימים הקרובים צפוי המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו למנות את תנ"צ גילה גזיאל לראשות אגף משאבי אנוש ולהעלותה לדרגת ניצבת.
במקביל, הגיעו וינשטיין ואהרונוביץ' להסכמה לגבי הצורה בה ימונו בכירים. כאשר וינשטיין התנגד לבקשה של אהרונוביץ' להעביר את הקצינים פוליגרף, אלא רק לחתום על תצהיר שבו הם מתחייבים שאין בעברם עבירות פליליות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר