אלי ישי ל"כיכר TV": "ברוך מרזל לא שונא ערבים, הוא נלחם באויבים"

אלי ישי תוקף את פסילתו את ברוך מרזל וטוען בשיחה עם "כיכר TV" כי הוא "לא שונא ערבים אלא נלחם באויבים". עוד במבזק: משה גלסנר מסכם שבוע ונוי אלוש עם רמיקס חדש (המבזק)

(Hadas Parush/FLASH90)

דרמה במערכת הפוליטית: וועדת הבחירות המרכזית פסלה היום (חמישי) את חברת הכנסת חנין זועבי ואת פעיל הימין ברוך מרזל מלהתמודד לכנסת ה-20. כתבנו צביקה גרוניך שוחח עם יו"ר מפלגת יחד אלי ישי שתקף את ההחלטה לפסול את מרזל. מנגד, מתמודד 'ישראל ביתנו' שרון גל בירך על ההחלטה לפסול את ח"כ חנין זועבי.

בית המשפט בהולנד החליט כי הרב אליעזר ברלנד יוסגר לישראל. בראיון מהולנד, עורך דינו שרון נהרי אומר לכיכר TV כי הם יגישו ערעור על ההחלטה.

ארגון המדינה האסלמית טוען היום כי הוא מחזיק בידיו מרגל של המוסד, תושב ירושלים, ומפרסם ראיון אתו בגיליון החדש של מגזין הארגון "דאביק". בראיון טוען האיש, סעיד איסמעיל מוסלם, כי הוא בן 19 מירושלים וכי גויס למוסד על-ידי שכן יהודי שלו, קצין משטרה. אמינות הטענות של דאעש אינה ברורה.

וגם: מגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה, משה גלסנר מסכם את השבוע בפוליטיקה, והרמיקס החדש של נוי אלוש עושה מסיבה מהופעותיו של נתניהו בקונגרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר