בזמן ששבתתם

חדשות השבת: מכתב סודי מחמינאי; דאעש שוב מאיים

ארגון הטרור דאעש מאיים לפגוע בצרפת שוב פעם, פעיליו הודיעו בסרטון חדש שהפיץ ארגון הטרור כי "כל הקווים האדום נחצו" • נשיאת ארגנטינה כריסטינה פרננדז קירשנר תואשם בטיוח הפיגוע בקהילה היהודית, כך נודע בסוף השבוע • מנהיגה הרוחני של איראן שלח איגרת סודית לנשיא ארה"ב ברק אובמה (חדשות)

מחבלי דאעש בסרטון החדש (צילום מסך)

איום נוסף על צרפת מכיוון דאעש: בסרטון שהפיץ ארגון הטרור המדינה האיסלאמית (דאעש) במהלך סוף השבוע, מאיימים פעיליו לפגוע שוב בצרפת בעקבות "חציית כל הקווים האדומים" לטענתם.

בסרטון החדש של דאעש מופיעים נשיא צרפת המכהן פרנסואה הולנד וקודמו בתפקיד ניקולא סרקוזי כשהם מדברים על הלוחמה בטרור. מחבלי דאעש שמופיעים בסרטון מצהירים כי הם פרוסים בכל מקום וממתינים ליום פקודה.

נשיאת ארגנטינה תואשם בטיוח הפיגוע: כריסטינה פרננדז קירשנר, נשיאת ארגנטינה, תואשם בטיוח הפיגוע שאירע במרכז היהודי בבואנוס איירס ב-1994, כך נודע בסוף השבוע.

נשיאת ארגנטינה, תואשם בטיוח (צילום: שאטרסטוק)

התובע הפדרלי בארגנטינה הודיע כי החליט לאמץ את המלצות התובע אלברטו ניסמן שנמצא בדירתו ללא רוח חיים לפני כחודש.

סערת פרס ישראל - חמישה שופטים יחזרו: סאגת פרס ישראל והתערבות ראש הממשלה בוועדה המחליטה על מתן הפרס מסרבת להירגע. בסוף השבוע הודיעו חמישה מחברי הוועדה על שובם אליה, וזאת בעקבות התערבותו של היועץ המשפטי בממשלה בנעשה ובכדי להביא לקבלת החלטה נקייה משיקולים פוליטיים.

עם זאת, השופט חיים שריר שנפסל על ידי בנימין נתניהו - מסרב לחזור לוועדה. לחדשות 2 אונליין אמר שריר: "אם הייתי יודע שמדובר בקן צרעות כזה הייתי אומר לא מלכתחילה".

עלי חמינאי שלח איגרת לאובמה: מנהיגה הרוחני של איראן האייתוללה עלי חמינאי שלח מכתב סודי לנשיא ארצות הברית ברק אובמה - כך דיווח ה"וול סטריר ז'ורנל" במהלך סוף השבוע. לפי דיפלומט איראני ששוחח עם העיתון, המכתב מגיע כתגובה למכתב ששלח אובמה לחמינאי בחודש אוקטובר האחרון.

נשיא איראן עם המנהיג העליון חמינאי (WochitGeneralNews)

לפי הדיווחים בעבר, במכתבו אז העלה אובמה את האפשרות לשיתוף פעולה בין ארצות הברית ואיראן נגד דאעש - בתמורה להסכם בנושא הגרעין. יצויין כי בבית הלבן סירבו לאשר את קיומו של מכתב התשובה האיראני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר