נפתחה תחנת הרכבת בנתיבות: 65 דקות לתל אביב

תחנת הרכבת החדשה בנתיבות נפתחה הבוקר לרווחת התושבים. הנסיעה מנתיבות לתל אביב תעמוד על 65 דקות. בחודשים הקרובים: התושבים ייסעו צד אחד בחינם (רכב, תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Nati Shohat/Flash90)

נתיבות הופכת לזמינה: אחרי שנים של עבודה, תחנת הרכבת החדשה בעיר הדרומית נתיבות הנחשבת לעיר מרכזית באזור הדרום, נפתחה הבוקר (ראשון) לרווחת התושבים.

התחנה המדוברת מצטרפת לתחנת הרכבת בעיר שדרות ובעתיד תיפתח תחנה נוספת בעיר אופקים ובכך יורחב הקו לנתיבות באופן משמעותי. הנסיעה מנתיבות לתל אביב תעמוד על 65 דקות ובשעות השיא יצאו שתי רכבות.

תושבי נתיבות יוכלו לנסוע צעד אחד חינם בשלושת החודשים הקרובים ותעריפי הנסיעה לחזור יקבעו רק אחרי הבחירות לכנסת.

לפי משרד התחבורה, מטרת הנסיעה בחינם היא "כדי לעודד את תושבי נתיבות והסביבה להשתמש בשירותי הרכבת, ולסגל לעצמם הרגלי נסיעה ברכבת, כפי שהיה גם בשדרות, ברכבת הקלה בירושלים ובמטרונית בחיפה".

שר התחבורה, ישראל כץ, הגדיר את היום הזה כ"חג לנתיבות" ואמר כי "מדובר בקו שיקצר באופן משמעותי את זמני הנסיעה, בין הפריפריה למרכז, ויאפשר לאזרחים רבים יותר, חופש רב בבחירת מקומות התעסוקה והמגורים שלהם".

מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, אמר כי "פיתוח הרכבת יימשך גם בשנים הקרובות ועד לסוף העשור צפויה חברת הרכבת להכפיל את מספר לקוחותיה ואת מספר הרכבות המופעלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר